1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. پرونده گروه بهمن و کرمان‌موتور به تعزیرات ارسال شد - اخطار به بقیه خودروسازها

پرونده گروه بهمن و کرمان‌موتور به تعزیرات ارسال شد - اخطار به بقیه خودروسازها

15 اسفند 1397
  • 4

مدیرعامل سازمان حمایت از ارسال پرونده بهمن موتور و کرمان موتوربه تعزیرات خبر داد و گفت: به تمام عرضه کنندگان و خودروسازهایی که تعهدات معوق دارند، تذکر داده شده است.

به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، عباس تابش گفت: پرونده خودروسازی بهمن موتور را به دلیل عدم ایفای تعهدات تحویل بسترن و هاوال، حدود ۱۰ روز پیش به تعزیرات ارسال شده است.

وی افزود: از همین جا به تمام عرضه کنندگان و خودروسازهایی که تعهدات معوق دارند، به خصوص کرمان موتور و کارمانیا تذکر می‌دهیم که در اسرع وقت، نسبت به ایفای تعهدات خود برابر قرارداد و وفق ماده ۴ برابر قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو، اقدام کنند و اگر این خودروسازان تا ۳ روز دیگر نسبت به این تذکر اقدام نکنند، طبق قانون با آنها برخورد می‌شود.

sh-233.jpg

 

14.jpg



نظرات

  • vahid vahid (15 اسفند 1397 ساعت 13:53)

    که چی حالا؟//ینی شما حق میگیرید!!!!!بخدا اگه مال اینکار باشید...شما خودتون از هر ***********...شما سازمان حمایت از ******** هستید نه مردم....

  • محسن محسن (15 اسفند 1397 ساعت 12:25)

    همش دروغ دروغ دروغ دروغ بسه دیگه دیوونه شدیم از بس ما رو .... فرض کردین بسه دیگه ما .... نیستیم

  • بی نام بی نام (15 اسفند 1397 ساعت 08:52)

    خیلی بامزه هستید یعنی شما نمی دونید که ایرانخودرو و سایپا هم از مهر به اینور خودروی معوق دارن؟

    hossein hossein (16 اسفند 1397 ساعت 20:16)

    ماجرای بهمن موتور فقط تاخیر نیست.فروش خودرو ها در بازار ازاد ، قیمت بسیار بالای بسترن ، عدم ارائه سبد محصولات جایگزین ،هزار جور رانت دیگه.ایران خودرویی که هایما یا هر خودروی دیگه رو تا امروز بدون افزایش قیمت داده رو باید سر چشم گذاشت :|