1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. ادامه کاهش قیمت خودرو در بازار کشور طی روزهای آینده

ادامه کاهش قیمت خودرو در بازار کشور طی روزهای آینده

22 اسفند 1397
  • 1

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌ داران اتومبیل گفت: فروکش کردن هیجانات که باعث شده بود یک سری از افراد عادی وارد بازار شوند و اقدام به خرید خودرو به بهانه گرانتر شدن آن در آینده کنند باعث شده که اکنون تقاضایی در بازار نباشد و شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم.

سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌ داران اتومبیل در خصوص وضعیت بازار خودرو گفت: اصلا وضعیت خوبی در بازار نداریم و رکود کامل حاکم شده است با توجه به فروکش کردن هیجانات و افزایش عرضه نسبت به تقاضا شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو هستیم.

وی ادامه داد: اکنون عرضه خودرو نسبت به ماه قبل بیشتر شده است و پیش‌بینی می‌شود ماه آینده نیز این افزایش ادامه پیدا کند. فروکش کردن هیجانات که باعث شده بود یک سری از افراد عادی وارد بازار شوند و اقدام به خرید خودرو به بهانه گرانتر شدن آن در آینده کنند باعث شده که اکنون تقاضایی در بازار نباشد و شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم ما بارها اعلام کردیم که اگر خودروسازها تولیدات خود را به بازار عرضه کنند قیمت خودرو این‌قدر افزایش پیدا نمی‌کند.

موتمنی تصریح کرد: قیمت خودروی پراید هیچ موقع 50 میلیون نبوده است و این رفتارهای هیجانی باعث شد که به این قیمت برسیم و اکنون باید منتظر این باشیم که در سال آینده قیمت‌ها کاهش پیدا کند و کسانی که به هوای گران‌تر شدن خودرو و سودهای چندمیلیونی اقدام به ثبت‌نام و یا خرید کرده‌اند با ضرر مواجه شوند.

منبع ایلنا


نظرات

  • sss sss (22 اسفند 1397 ساعت 10:33)

    این از اون *** بود که هر دفعه دارن میزنن