بامو در صدد معرفی نسل جدیدی از خودروهای هاچبک و جمعو جور سری 1 است. خودرویی که متفاوت از نسلهای قبل و بدون پلتفرم دیفرانسیل عقب ارائه خواهد شد.
خودروی جدید باواراییها از نسخه جدید UKL در مدل FAAR بهره میبرد و خروجی موتور را به چرخهای جلو منتقل میکند. براساس مطالعات انجام شده در حوزه خودرویی، مردم این روزها خودروهای بزرگ، جادار و کاربردی را به یک رانندگی هیجانانگیز ترجیح میدهند و قابلیت محرک چرخهای جلو فضای بیشتری را در اختیار مشتریان قرار میدهد.
سیستم دیفرانسیل جلو قیمت هر خودروی ساخته شده را حدود 660 یورو کاهش داده و مشتریان را نیز راضی خواهد کرد. از طرفی صرفهجویی اینچنینی در بامو توسعه خودروهای الکتریکی را سرعت میبخشد.
احتمالا شاهد یک موتور 1.5 لیتری 3 سیلندر 137 اسببخاری روی این ب امو جدید هستیم. انواعی از این خودرو نیز از موتورهای 2 لیتری 4 سیلندر و توان 187 اسببخار بهره خواهند برد.
بامو سری 1 در سالهای اخیر توجهات زیادی را به خود جلب نکرده اما همچنان از خودروهای مهم شرکت بامو محسوب میشود و در کنار سدان سری 3، سدان سری 5 و X1 پرفروش محسوب میشود.
برای دیدن این خودرو تا شروع نمایشگاه خودرویی فرانکفورت صبر کنید.