1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو با 264 پایگاه فعال امدادی آغاز شد

جشنواره خدمات نوروزی ایران خودرو با 264 پایگاه فعال امدادی آغاز شد

26 اسفند 1397
  • 0

طرح جامع نوروزی از ۲۶ اسفندماه آغاز و تا پایان کامل سفر های نوروزی در ۱7 فروردین ماه ۹۸ ُ ادامه خواهد داشت و قرار است تمام ظرفیت ناوگانی امداد ایران خودرو در خدمت مشتریان این شرکت باشد.
به همین منظور روز گذشته شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات امدادی محصولات این شرکت، طی مراسمی در حضور اصحاب رسانه، به تشریح جزئیات این طرح و نیز بیان خلاصه ای از کارهای انجام شده در سال 97 پرداخت.

IMG_6923.JPG
در ابتدای مراسم مهندس سلطاني معاون خدمات پس از فروش ايساكو با بیان خلاصه ای از سیستم های نوین راه اندازی شده در ایساکو، همانند هوشمند سازی مرکز تماس 096440، خدمات سرویس در محل، اتوکلیک، امداد گلس و.... به کاهش زمان سرویس خودروها در شبکه نمایندگی های ایساکو اشار کرد و ابراز امیدواری کرد با توجه به پییشرفت های صورت گرفته در این مجموعه، در آینده شاهد کاهش بیشتر زمان سرویس خودروها نیز باشیم.، وی همچنین اعلام کرد در کلانشهرهایی همانند تهران، با راه اندازی شیفت دوم کاری در برخی نمایندگی ها(از ساعت 16 الی 21) گام های مثبتی در افزایش رضایت مشتریان و کاهش ترافیک شهری برداشته شده است.
سلطانی گفت: خدمات اتوكليك در اپلیکیشن ایساکو در سال گذشته توانست بسياري از مراجعات مشتريان به نمايندگي‌ها به منظور خدمات اوليه مثل سرويس را كاهش بدهد و توانستيم خدمات بسیاری را در محل مشتري ارائه دهیم. همچنين اپليكيشن امداد خودرو نيز امسال مي‌تواند با مانيتور كردن خودروهاي امدادي آن‌ها را به سمت محل‌هايي كه پيك امدادي هستند هدايت کند و حتي قبل از مراجعه امدادگر ما اطلاعات و عكس او در اپليكيشن به مشتري نشان داده مي‌شود.

IMG_6934.JPG
اینطور که در مراسم دیروز بیان شد، امسال در کنار افزایش توان خدمات به مشتریان، ایران خودرو خدمات خود را بیش از پیش به سمت و سوی نوینی برده است و مشتریان حالا می توانند توسط اپلیکیشن موبایل ایساکو و یا سایت و اپلیکیشن ۱۴۱ ( سامانه راهداری ) با سرعت بیشتری ثبت سفارش قطعات را انجام داده و یا در مواقع مورد نیاز درخواست امدادگر داشته باشند.

IMG_6941.jpg
در ادامه این مراسم رضا حسینی مدیرعامل ایساکو اعلام کرد: در کنار امکان ثبت سفارش جهت تعمیرات و یا خرید قطعه اصل ُ این مکانیزه شدن به رصد نمایندگی های مجاز توسط ما کمک بیشتری می کند و ما می توانیم طبق بازخورد هایی که در سامانه داخلی این شرکت ثبت می شود ُ از رضایتمندی و یا عدم رضایت مشتری از خدمات دریافتی مطلع شویم و البته در روند جدید پس از تحویل خودرو به مشتری ُ پیامکی برای او ارسال می شود و مشتری می تواند با استفاده از لینک دریافتی نظرات و پیشنهادات خود را مستقیما به ما اعلام کند.

IMG_6994.JPG
مدیر عامل ایساکو با اعلام این مطلب تشریح کرد: در این طرح 370 نمایندگی تك شیفت و دو شیفت، بیش از 175 فروشگاه مجاز، 55 دستگاه موتورِ سرویس در محل (اتوكلیك)، ناوگان امدادی مجهز امداد خودرو ایران، شامل بیش از 2000 خودرو امداد، امدادپلاس، خودروبر، موتورسوار؛ پایگاه ثابت امدادی و کانکس فعال خواهد بود. همچنین حدود 2100 نفر طی طرح در ناوگان امداد در ایام تعطیلات نوروز به خدمت رسانی به مشتریان خواهند پرداخت.
سیدرضا حسینی افزود: از ویژگیهای متفاوت جشنواره نوروزی سال97، شروع به کار ناوگان امداد پلاس در 9 شهر بزرگ كشور است كه خدماتی فراتر از خدمات امدادی را که از زمان تعمیر بالاتری برخوردار بوده و بدون حمل به نمایندگی در محل مورد نظر مشتری انجام می‌شود. این اکیپ با در اختیار داشتن قطعات و امکانات ویژه، مشکل خودرو را در محل مرتفع و ضمن جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان، به کاهش سطح ترافیک شهری نیز کمک خواهد کرد.

IMG_6998.JPG
وی در پایان ضمن آرزوی سالی خوش و پربار برای هموطنان از آنها درخواست کرد قبل از آغاز سفر به بررسی و انجام سرویس خودروهای خود اقدام کنند.

IMG_6945.JPG
گفتنی است، در طول جشنواره نوروزی ایران‌خودرو و در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی، ناوگان امدادی این شركت علاوه بر خدمت‌رسانی به دارندگان محصولات ایران‌خودرو، در صورت نیاز و در حد امكان به دارندگان محصولات سایر شركت‌های خودروسازی كشور نیز خدمات ارائه خواهند داد.
راه های ارتباطی امداد خودروی ایران خودرو، شامل اپلیکیشن امداد خودرو، وبسایت این شرکت، مرکز تماس 096440 و همچنین سایت و اپلیکیشن 141 میباشند.

 

منبع car.ir


نظرات