1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. فراخوان لینکلن: درب کانتیننتال خود به خود باز می شود!

فراخوان لینکلن: درب کانتیننتال خود به خود باز می شود!

16 فروردین 1398
  • 0

مالکان لینکلن کانتیننتال مدل‌های 2017 تا 2019 درصورتی‌که از خودروی خود زیاد استفاده می‌کنند با خبر بدی روبرو می‌شوند. احتمال دارد درب این خودروها در زمان رانندگی به‌صورت ناخواسته باز شود و این امر ریسک جراحت را افزایش می‌دهد.

2.jpg
NHTSA می‌گوید دلیل این عیب ایمنی موتورهای گیره‌ی قلاب درب است که شاید به‌صورت درست و کامل کار نکنند. اگر درب خودرو به‌صورت ناگهانی باز شود رانندگان هم به‌صورت دیداری و هم به‌صورت شنیداری از این کار مطلع خواهند شد.
در کل 27609 دستگاه از مدل‌های سال 2017 تا 2019 لینکلن کانتیننتال شامل این فراخوان هستند. خودروهای یاد شده از 30 نوامبر 2015 تا 14 نوامبر 2018 در تأسیسات فلت راک ساخته شده‌اند.

3.jpg
تکنسین‌های لینکلن اقدام به جدا کردن قلاب هر چهار درب خودرو خواهند کرد. همچون تمامی فراخوان‌هایی که اخبارش به گوشتان می‌رسد، تمامی کارها در نمایندگی‌های لینکلن و فورد و بدون دریافت هزینه‌ای انجام خواهد شد.
نمایندگی‌ها قبلاً از شرایط این فراخوان آگاه شده‌اند و مالکان نیز باید منتظر اطلاعیه‌ی سازنده باشند. تاکنون هیچ خبری از جراحت یا تصادف مرتبط با این موضوع به دست لینکلن و فورد نرسیده است

منبع پدال


نظرات