1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آشنایی با به‌روزرسانی‌های جدید در سانگ یانگ تیوولی + عکس

آشنایی با به‌روزرسانی‌های جدید در سانگ یانگ تیوولی + عکس

18 فروردین 1398
  • 1

سانگ یانگ تیوولی یکی از متمایزترین ساخته‌های این خودروساز کهنه‌کار کره‌ای است که به کشور ما نیز وارد شده و اتفاقاً استقبال خوبی نیز از آن به عمل آمده است؛ اما چهار سال پس از آغاز تولید تیوولی، سانگ یانگ اقدام به ایجاد تغییراتی در این کراس اوور کرده است.

2.jpg
شاسی‌بلند کوچک سانگ یانگ دارای به‌روزرسانی‌های بصری و فنی بوده و مهم‌ترین آن‌ها استفاده از پیشرانه‌های جدیدی می‌باشد.

3.jpg
پیشرانه‌ی بنزینی و دیزلی این خودرو حجم 1.6 لیتری داشته و با قوانین آلایندگی یورو 6 C همخوانی دارند. پیشرانه‌ی بنزینی تنها در مدل‌های تیوولی SE و EX عرضه شده درحالی‌که مدل ELX و اولتیمیت با هر دو پیشرانه‌ی دیزلی و بنزینی در دسترس بوده و مدل اولتیمیت را می‌توان با گیربکس اتوماتیک هم سفارش داد.

4.jpg
سانگ یانگ می‌گوید به نظرات مشتریان گوش فرا داده است. مشتریان گفته‌اند کره‌ای‌ها باید خانواده‌ی تیوولی را ساده نگه داشته، فوق‌العاده مجهز کرده و البته قیمت آن را هم در بازه‌ی مناسبی تعیین کند. به این ترتیب تیوولی فیس لیفت از سیستم تهویه مطبوع، ارتباط بلوتوث، کروز کنترل، ورود بدون کلید، رینگ‌های فولادی یا آلیاژی و حداکثر هفت کیسه هوا برخوردار است. قیمت این خودرو در بریتانیا از 14495 پوند آغاز شده که 3240 پوند کمتر از قیمت مدل پایه‌ی پژو 2008 می‌باشد.

5.jpg
مدل طویل‌تر  تیوولی XLV هنوز هم عرضه می‌شود. این خودرو همان تریم های مدل عادی را داشته ولی فضای بار آن به 720 لیتر رسیده است. این خودرو نیز با پیشرانه‌های بنزینی و دیزلی 1.6 لیتری در دسترس بوده و می‌توان آن را با گیربکس 6 سرعته دستی یا اتوماتیک خرید. قیمت مدل یاد شده از 19745 پوند آغاز می‌شود.

6.jpg
همه‌ی تریم ها به جز XLV دارای سپر عقب متفاوت با عناصر کرومی، ترمز اضطراری خودکار و صفحه‌نمایش 7 اینچی، اندروید اتو، اپل کارپلی و رادیو DAB برخوردار هستند.

7.jpg
این خودروساز کره‌ای می‌گوید تمامی نسخه‌های تیوولی هم‌اکنون دارای سیستم کنترل حرکت در سربالایی نیز بوده درحالی‌که مدل‌های فول از درب‌های بسته شونده‌ی خودکار هم برخوردارند.

8.jpg

9.jpg

منبع پدال


نظرات

  • علیرضا علیرضا (18 فروردین 1398 ساعت 22:46)

    سلام. من هیوندای توسان و کیا اسپورتیج رو قبلا داشتم. الان تیوولی دارم. به جرات میگم کیفیت ساخت این ماشین از اون دوتا خیلی بیشتره. واقعا ماشین خوب و فول آپشنیه. ممنون از کره ای ها با این ماشین سازیشون.