1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. مدیر عامل گروه بهمن : هدف این شرکت در سال ۹۸، حفظ اشتغال است

مدیر عامل گروه بهمن : هدف این شرکت در سال ۹۸، حفظ اشتغال است

18 فروردین 1398
  • 3

مهندس پور زرین مدیر عامل گروه بهمن به رسم سال‌های گذشته در نخستین روز سال نو ضمن تبریک عید نوروز از تلاش و همت کارکنان در سال گذشته تقدیر و تشکر کرد.

وی سپس در جمع مدیران گروه بهمن به گفتگو پرداخت و ضمن تاکید بر حفظ اشتغال در سال 98 گفت: رفتار سازمانی غالب گروه بهمن بر پایه بهره وری و تولید بهینه بنا شده است و حفظ اشتغال در سال جدید از اهداف این مجموعه به شمار می آید که در این راستا باید به دنبال نگهداری نیروهای ارزشمند ،ارتقاء بهره وری و کاهش هزینه ها بود.

وی با اشاره به معضلات تحریم گفت: هرچند حفظ نیروی انسانی در این موقعیت با هزینه هایی همراه است اما خوشبختانه سهامداران گروه بهمن در این شرایط به حفظ اشتغال و معیشت پرسنل تاکید دارند. مهندس پورزرین، همچنین پایان سال 97 را برای صنعت کشور سخت دانسته و توصیه کرده در این دوران لازم است که به صورت خلاقانه تلاش کنیم تا بتوانیم فعالیت خود را تدام بخشیم .

مشکل تولید و کاهش تولید از جمله مواردی است که مدیر عامل گروه بهمن به آن پرداخت و گفت: لازم است تا فعالیت خود را در راستای توسعه و بهبود شرایط ارتقا دهیم .

وی در پایان گفت: در ایام نوروز با همکاری همه عزیزان گامهای موثری در جهت ارتقاء بهره وری خدمات امداد نوروزی برداشته شد و در حال حاضر طبق آمار کمترین اشکال فنی امدادی در بین خودرو های تولید داخل به گروه بهمن اختصاص دارد که این نیز به کیفیت محصولات این مجموعه مرتبط بوده و لازم است تا در راستای حفظ و ارتقاء بیشتر کیفیت محصولات کوشا باشیم.



نظرات

  • محمد محمد (19 فروردین 1398 ساعت 09:14)

    شما ها فقط دنبال سود خودتان هستین .اگه بخواد مبلغی از سودتان کم بشه حاظرین همه را نابود کنید

  • علی علی (18 فروردین 1398 ساعت 16:19)

    کاش ایشان در خصوص تعهدات قبلی شرکت تصمیم می گرفتند تا حداقل وضعیت حواله داران هاوال را روشن می کردند . الان نزدیک به یکسال است پول مردم را گرفته اند و خودرو را تحویل نمی دهند .

  • افشین افشین (18 فروردین 1398 ساعت 14:58)

    بهتر بود عمل به تعهداتی هم که دارند مطرح می کردند
    ظاهرا بابت ثبت نام هاوال H2 در خرداد ماه 97 نمیخواهند جوابگو باشند
    اگر قطعات مونتاژِی را از قبل سفارش نداده بودند چرا بیش از 2000 دستگاه پیش فروش کردند ...
    تحریم ، بهانه خوبی برای سودجویی کلان خیلی ها شد