1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. سیتروئن هم موفق به ورود به بازار خودروی هند شد

سیتروئن هم موفق به ورود به بازار خودروی هند شد

19 فروردین 1398
  • 0

گروه خودروسازی پژو سیتروئن با رونمایی C5 ایرکراس به طور رسمی، برند سیتروئن را در بازار هند معرفی کرد.

این خودرو در کارخانه Hosur در تامیل نادوی هند مونتاژ می شود. این خودروساز تصمیم دارد در بازار هند به بومی سازی 95 درصدی برای C5 ایرکراس دست یابد. C5 ایرکراس قبل از پایان سال 2020 در بازار این کشور عرضه خواهد شد. این شاسی بلند پنج سرنشین مبتنی بر پلتفرم EMP2 پژو سیتروئن است که در شاسی بلند DS7 نیز به کار رفته است.

چنان چه در تصاویر منتشر شده دیده می شود، ستیروئن C5 ایرکراس دارای طراحی چراغ های جلوی مجزای متفاوت در جلو به همراه اورهنگ های جلو و عقب کوتاه است. این خودرو از کاپوتی عضلانی و جلوپنجره ای کشیده بهره می برد تا ظاهری اسپرت داشته باشد. ابعاد C5 ایرکراس شامل 4500 میلی متر طول، 1840 میلی متر عرض و 1670 میلی متر ارتفاع است.

اگرچه هنوز گزینه های موتور این خودرو اعلام نشده اما گمان می رود نیروی آن از موتور 1.2 لیتری بنزینی با قدرت 128 اسب بخار و یا 2.0 لیتری دیزلی با قدرت 178 اسب بخار تامین شود. این خودرو با گزینه های گیربکس دستی شش سرعته و اتوماتیک هشت سرعته عرضه خواهد شد.

C5 ایرکراس در زمان عرضه با روکش چرم ممتاز و داشبوردی بزرگ ارائه می شود که یک نمایشگر لمسی بزرگ 8 اینچی را در مرکز خود جای داده است. هم چنین، این شاسی بلند دارای ویژگی های ایمنی از جمله کیسه های هوای متعدد، کمک نقاط کور، کمک توقف در سراشیبی و شناسایی ترافیک خواهد بود.



نظرات