1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. سردرگمی در کاهش و یا افزایش قیمت ؛ بازار در انتظار ورود خودروها با مدل 98

سردرگمی در کاهش و یا افزایش قیمت ؛ بازار در انتظار ورود خودروها با مدل 98

22 فروردین 1398
  • 3

بازرس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرو اعلام می کند که هم اکنون قیمت ها در بازار خودرو نامشخص و دارای نوسان بوده و بازار در انتظار ورود خودروهای 98 از حدود 26 فروردین است.

نعمت الله کاشانی نسب اظهار داشت: در حال حاضر قیمت خودرو در بازار نامشخص و دارای نوسان است زیرا تا زمانیکه خودروهای مدل 98 وارد بازار نشوند قیمت خودرو در بازار خودرو مشخص نیست، به همین دلیل در حال حاضر در بازار رکود وجود دارد و تا مشخص شدن قیمت ها خرید و فروشی در بازار انجام نمی شود.

وی تصرح کرد: در حال حاضر همه منتظر ورود خودروهای 98 به بازار هستند و قرار است خودروهای 98 از حدود 26 فروردین وارد بازار شوند، به همین دلیل در حال حاضر بازار تا حدی سردرگم و گنگ بوده و وضعیت آن به طور کامل مشخص نیست.

بازرس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرو گفت: قیمت خودرو در حال حاضر اندکی پایین تر از قیمت ها در پایان سال 97 و پیش از تعطیلات نورزو است، اما به دلیل انتظار برای ورود خودروهای 98 به بازار و مشخص شدن قیمت خودروهای 98، خرید و فروشی در بازار صورت نمی گیرد.

کاشانی نسب افزود: در حوزه خودروهای خارجی نیز رکود وجود دارد و معاملات و خرید و فروش صورت نمی گیرد و قیمت این دسته از خودروها نیز تا حدی پایین تر از قیمت های پیش از تعطیلات و پایان سال 97 می باشد.

بازرس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرو در پایان گفت: منتظر هستیم خودروهای سال 98 به بازار ارائه و قیمت خودروهای 98 از سوی شرکت های خودروساز مشخص شود تا پس از آن واکنش بازار به قیمت ها مشخص شود.



نظرات

  • امیر امیر (23 فروردین 1398 ساعت 02:00)

    داداش ته تهش به افزایش ختم میشه البته ناگفته نمانداینجوری بهتره چون هم بازارگرم میشه هم اینکه مردم ازبلاتکلیفی درمیان

  • رحیم رحیم (22 فروردین 1398 ساعت 23:24)

    شنیده ها حاکیست که امسال قیمت خودرو البته در بازار آزاد ۲۰ درصد افزایش پیدا میکنه.

  • باقری باقری (22 فروردین 1398 ساعت 10:36)

    بازار خودرو افت شدید پیدا می کند چون خریدار نیست کاری به مدل ندارد. عرضه از تقاضا بیشتر می شود، چون نود درصد مردم برای حفظ ارزش پولشون اقدام به ثبت نام خودرو کردند و فروشنده می باشند از طرفی متقاضی مصرف کننده کم است.