1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. نماینده مجلس:حقوق مصرف کننده اولویت خودروسازان نیست/ خودرو ارزان نمی شود

نماینده مجلس:حقوق مصرف کننده اولویت خودروسازان نیست/ خودرو ارزان نمی شود

26 فروردین 1398
  • 2

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: بعید می دانم دیگر قیمت خودرو پایین بیاید چرا که خودرو سازان به هیچ حرفی تمکین نمی کنند و در واقع افسار گسیخته و خودرای هستند به هر حال حقوق مصرف کننده ها جزء اولویت های خودرسازان به شمار نمی رود و توجهی به حقوق مردم نمی کنند.

بهرام پارسایی با اشاره به اینکه در حال حاضر وضعیت گرانی خودرو در کشور سرسام آور است،احتمال این وجود دارد که قیمت خودروها به نرخ های متعادلی برگردند،گفت: قطعا در روزهای آینده اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس از انبارهای شرکت های خودرسازی بازدید خواهند داشت

کمیسیون اصل 90 از خودرسازان بازرسی و نظارت می کند

bahram-parsaei4.jpg

وی افزود: کمیسیون اصل 90 یکسری اطلاعات از انبارهای خودرسازان دارد و لذا از شهروندان هم تقاضا داریم که اگر اطلاعاتی در رابطه با انبارهای خودرسازان دارند در اختیار کمیسیون متبوع بدهند تا برای رسیدگی به یک اطلاعات کافی دست پیدا کنیم.

نماینده مردم شیراز تصریح کرد: مقرر شده است که یک کمیته ای از کارشناسان حسابداری و حسابرسی که متشکل از مراجع ذی صلاح است؛تشکیل شود و این موضع هم مهیا شده است که به دلیل وجود سیلاب در کشور این کمیته برگزار نشده است اما در اسرع وقت اولین رسیدگی ما نظارت و بازرسی از خودرسازان است.

بعید می دانم دیگر قیمت خودرو پایین بیاید

عضو فراکسیون امید مجلس در پرسش به پاسخی مبنی بر اینکه احتمال این وجود دارد که درروزها و ماه های آینده شراط فروش خودرو تغییر کند و قیمت خودرو کاهش پیدا کند، اظهار کرد: بعید می دانم دیگر قیمت خودرو پایین بیاید چرا که خودرو سازان به هیچ حرفی تمکین نمی کنند و درواقع افسار گسیخته و خودرای هستند.

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: به هر حال حقوق مصرف کننده ها جزء اولویت های خودرسازان به شمار نمی رود و توجهی به حقوق مردم نمی کنند.



نظرات

  • علی علی (27 فروردین 1398 ساعت 08:49)

    پس مردم برای چی انتخابت کردن؟ خسته نباشی دلاور. خدا قوت پهلوان

  • کارگر کارگر (26 فروردین 1398 ساعت 14:18)

    **************** شما که با خودرو ساز همدستی. اگر تعرفه واردات خودرو پایین بیارین خیلی زود افسارشان به دستتان خواهد افتاد دیگر افسار گسیخته نخواهند شد.البته راههای دیگری هم هست .