1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. با ام جی ZS لیمیتد ادیشن جدید آشنا شوید + عکس

با ام جی ZS لیمیتد ادیشن جدید آشنا شوید + عکس

28 فروردین 1398
  • 0

ام جی در حال معرفی نسخه‌ی سفارشی جدیدی از شاسی‌بلند کامپکت ZS است. این خودرو که فقط مختص بازار بریتانیاست به تعداد 400 دستگاه تولید خواهد شد.


ام جی ZS لیمیتد ادیشن تنها با رنگ بدنه‌ی سفید در دسترس بوده و در بدنه‌ی آن می‌توان جلوپنجره‌ی مشکی براق و عناصر قرمز روی سپرها را مشاهده کرد. رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی نیز تکمیل کننده‌ی ظاهر این شاسی‌بلند هستند.

2.jpg
با قدم گذاشتن به داخل کابین شاهد صندلی‌های پارچه‌ای ویژه با استایل چرم قرمز و تریم همرنگ برای ورودی‌های هوا خواهید بود. دوخت‌های قرمز نیز روی غربیلک فرمان، اهرم تعویض دنده و درب‌ها بکار رفته‌اند.


این کراس اوور کوچک را می‌توان با دو پیشرانه سفارش داد. مدل پایه دارای پیشرانه‌ی 4 سیلندر 1.5 لیتری 104 اسبی بوده درحالی‌که پیشرانه‌ی 3 سیلندر 1 لیتری توربو قدرت 109 اسب بخاری دارد. این پیشرانه‌ی آخری تنها با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک قابل انتخاب است.

مدیر فروش و بازاریابی ام جی بریتانیا می‌گوید:

ام جی ZS از زمان عرضه در سال 2017 تاکنون به خاطر فضای کابین و ارزش واقعی در برابر مبلغ پرداختی شهرت پیدا کرده است. هم‌اکنون مدل ZS لیمیتد ادیشن استایلی متمایز و منحصربه‌فرد را به ارمغان آورده و مشتریان انتخاب بیشتری دارند.

3.jpg
این خودرو نسبت به مدل استاندارد Excite حدود 950 پوند گران‌تر است. قیمت ام جی ZS لیمیتد ادیشن از 14995 پوند آغاز می‌شود و پشتیبانی آن نیز گارانتی 7 ساله‌ی کامل است.

4.jpg

5.jpg

6.jpg

 

منبع پدال


نظرات