1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. از کراس‌اوورهای جدید شورلت در نمایشگاه شانگهای رونمایی شد + عکس

از کراس‌اوورهای جدید شورلت در نمایشگاه شانگهای رونمایی شد + عکس

6 اردیبهشت 1398
  • 0

مثل بیوک، شورلت هم در نمایشگاه شانگهای دو کراس‌اوور جدید را رونمایی کرده است. این خودروها که عبارت‌اند از کراس‌اوور ساب‌کامپکت ترَکِر و کراس‌اوور کامپکت تریل‌بلیزر، درواقع نسخه‌های معمولی و کمتر لوکسی از بیوک انکور و انکور GX محسوب می‌شوند. این دو کراس‌اوور جدید با تریم Redline در شانگهای به نمایش درآمده‌اند تا حضور شورلت را در بازار چین که بعد از ایالات‌متحده دومین بازار بزرگ آن در دنیا محسوب می‌شود تقویت کنند. البته ترکر و تریل‌بلیزر نام‌های جدیدی برای شورلت نیستند و قبلاً در سبد محصولات این شرکت وجود داشته‌اند اما حالا از این نام‌های قدیمی برای کراس‌اوورهای جدیدی استفاده شده است.

2.jpg

هرچند این دو خودرو در ظاهر شبیه به هم به نظر می‌رسند اما غیر از اندازه، تفاوت‌های دیگری هم در طراحی آن‌ها وجود دارد. دراین‌بین، تریل‌بلیزر استایلی تهاجمی دارد که از کانسپت FNR-CarryAll سال گذشته الهام گرفته است. در بخش جلویی این خودرو چراغ‌های دوقسمتی جلب‌توجه می‌کنند که از دی‌لایت‌های LED باریک و چراغ‌های اصلی بزرگی تشکیل شده‌اند. چراغ‌های عقب تریل‌بلیزر نیز افقی بوده و در ارتفاع پایین‌تری نسبت به ترکر قرار گرفته‌اند. این کراس‌اوور کامپکت همچنین به لطف ستون A مشکی‌رنگ و تریم مشکی‌رنگی در ستون C، از طرح سقف شناور برخوردار شده است.

3.jpg

ترکر نیز استایل پویایی دارد اما این پویایی از تریل‌بلیزر کمتر است. جلوپنجرهٔ دوبخشی این خودرو از لحاظ زیبایی مشابه تریل‌بلیزر است اما چراغ‌های جلوی آن بزرگ‌تر بوده و برخلاف چراغ‌های برادرش، به‌صورت دوقسمتی طراحی نشده‌اند. روی کاپوت ترکر نقوش و احجام زیادی کار شده و روی پروفیل جانبی آن‌هم خطوط برجسته‌ای کشیده شده است. این خودرو کراس‌اوور پایهٔ جدید شورلت در چین خواهد بود و سازندهٔ آمریکایی قصد دارد با آن خریداران جوان‌تر را به سمت خود جذب کند؛ اما چیزی که بیشتر اهمیت دارد این است که ترکر می‌تواند پیش‌نمایشی از نسل جدید کراس‌اوور ترکس برای بازار آمریکای شمالی باشد.

4.jpg
مدیر طراحی کراس‌اوورهای کامپکت جهان شورلت آقای «استوارت نوریس» در مورد این دو کراس‌اوور جدید گفته است:

مدل‌های کاملاً جدید ترکر و تریل‌بلیزر فصل جدید طراحی شاسی‌بلندهای شورلت را آغاز کرده‌اند. تمامی اعضای خانوادهٔ شاسی‌های ما تمرکز روی عملکرد و توانایی را تقویت خواهند کرد

5.jpg

همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، هردو کراس‌اوور ترکر و تریل‌بلیزر به پکیج Redline مجهز شده‌اند که شامل ویژگی‌های اسپرتی مثل لوگوی مشکی‌رنگ شورلت، جلوپنجرهٔ مشکی‌رنگ، رینگ‌های 17 اینچی مشکی‌رنگ و تریم قرمز در قسمت‌های مختلف می‌شود. شورلت فعلاً اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضهٔ این دو کراس‌اوور جدید به بازار چین منتشر نکرده است اما به‌احتمال‌زیاد ترکر و تریل‌بلیزر در ایالات‌متحده عرضه نخواهند شد.

 

منبع پدال


نظرات