اگرچه لیبرتی واک به خاطر اضافه کردن برخی قطعات شناخته شده به خودروهای مطرح جهانی شناخته میشود اما هر بار که خبری که از پروژههای این تیونر مشهور منتشر میشود با ذوق به دنبال مطلع شدن از جزئیات آن هستیم. دلیل این کار تمرکز لیبرتی واک روی طراحی ظاهری خودروهاست که باعث میشود محصولاتی جالبتوجه خلق شود.
برای مثال میتوانید این داج چلنجر را در نظر بگیرید که به تازگی با فرهنگ ژاپنیها آشنا شده است!
ظاهر کلی این خودروی عضلانی آمریکایی قطعاً با چالشهای دریفت هماهنگی دارد. این خودرو میتواند در مسیرهای کوهستانی پیچدرپیچ ژاپن هم به خوبی دریفت کند.
خب حالا بیایید نگاهی به جزئیات این خودرو بیندازیم. اول از همه میتوانیم به اسپویلر جلوی لبهای اشاره کنیم که 980 دلار قیمت دارد. اسپویلر پشتی نیز هزار دلار قیمت داشته و علاوه بر قطعات دیگری همچون گلگیرهای پهن با پرچهای آشکار نیز بکار رفتهاند که میتوان آنها را دو قطعه دیگر سفارش داد. این کیت در کل بهای 5780 دلاری دارد.
ارتفاع کمتر خودرو به لطف استفاده از سیستم تعلیق بادی 7900 دلاری حاصل شده است. این سیستم تعلیق گرانترین قطعهی بکار رفته در چلنجر لیبرتی واک میباشد. نهایتاً باید به رینگهای 20 اینچی پهنتر و مشکی اشاره کنیم که با لاستیکهای پیرلی پی زیرو همراه شدهاند.
این اولین پروژهی لیبرتی واک روی چلنجر نیست زیرا قبلاً نیز نمونههایی را دستکاری کرده بودند. اگرچه کیتهای بدنهی پهن همیشه بهترین گزینه برای خریدار نیستند اما شاید این یکی کمی متفاوت باشد.