1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آشنایی بیشتر با کراس‌اوور ناشناخته سِرِس SF5 + عکس

آشنایی بیشتر با کراس‌اوور ناشناخته سِرِس SF5 + عکس

7 اردیبهشت 1398
  • 0

خودروساز چینی SF موتورز نام خود را به سِرِس تغییر داده و از نسخه‌ی تولیدی کراس اوور کانسپت SF5 رونمایی کرده است.


زمانی که این خودرو به عنوان محصولی مفهومی رونمایی شد کاملاً مشخص بود که قبل از ورود به خط تولید برخی تغییرات را تجربه خواهد کرد؛ و این دقیقاً همان چیزی است که اتفاق افتاده و ما نیز می‌خواهیم شما را با این خودروی ناشناخته روبرو کنیم.


درحالی‌که مدل مفهومی از چراغ‌های جلو و دیلایت هایی با یک نوار نورانی تکی کشیده شده در کل سپر جلو سود می‌برد اما نسخه‌ی تولیدی یک جفت چراغ و دیلایت مرسوم‌تری را بکار گرفته است. این خودروساز همچنین نمای جانبی را نیز تغییر داده و ورودی‌های هوای تزئینی پشت قوس‌های چرخ جلو را حذف کرده و کمی نیز خط سقف را دست‌کاری کرده است. در نمای عقب نیز می‌توان اسپویلری کوچک، عناصر مشکی و چراغ‌های نازک متصل به هم با نواری نورانی را تشخیص داد.

سرس اولین خودروی تولیدی خود را در دو تریم به فروش خواهد رساند. اولین نسخه که SF5 EV نام داشته از مجموعه باتری 90 کیلووات ساعتی و قدرت 684 اسبی و گشتاور 1039 نیوتون متری برخوردار است. این خودرو شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 3.5 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعتی دارد. برد این خودرو نیز 499 کیلومتر اعلام شده است.


اما مدل دیگر SF5 EVR نام داشته و از مجموعه باتری 33 کیلووات ساعتی و برد 150 کیلومتری سود می‌برد. این نسخه شتاب 4.8 ثانیه‌ای و سقف سرعت 230 کیلومتر در ساعتی دارد.


مدل تولیدی سرس SF5 تا چند روز دیگر در نمایشگاه شانگهای حاضر خواهد شد.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

منبع پدال


نظرات