1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تولید کانسپت جدید جنسیس اِسنشیا در سال 2021 + عکس

تولید کانسپت جدید جنسیس اِسنشیا در سال 2021 + عکس

13 اردیبهشت 1398
  • 0

کانسپت ها معرفی شده و از یادها می‌روند و اگرچه برخی از آن‌ها جذاب‌تر از دیگران هستند اما اکثرشان چندان در خاطر نمی‌مانند. البته داستان کوپه‌ی الکتریکی جنسیس اِسنشیا فرق می‌کند زیرا این کانسپت صیقلی و روان که سال پیش در نمایشگاه نیویورک معرفی شد چیزی بیشتر از یک ظاهر زیبا برای جلب‌توجه افراد است. مدیر این برند در مصاحبه‌ای که با اصحاب رسانه داشته اشاره‌ای واضح به زمان ورود کانسپت یاد شده به خط تولید داشته است.


مانفرد فیتزگرالد در مصاحبه با مجله موتورینگ گفته که ما برای کسب اطلاعات بیشتر از اولین خودروی الکتریکی جنسیس نیازی به انتظار زیاد نداریم زیرا این خودرو از سال 2021 وارد بازار خواهد شد. او از اشاره به هویت و مشخصات دقیق خودرو خودداری کرده اما گفته خودروی موردبحث نسخه‌ی تولیدی کانسپت مینت که هم‌اکنون در نیویورک حضور دارد نیست.

2.jpg
با برنامه‌ی تولید شاسی‌بلند GV80 در سال جاری و اعلام اینکه خودروی بعدی جنسیس از پلتفرمی تمام الکتریکی استفاده خواهد کرد بنابراین به این نتیجه می‌رسیم که خودروی یاد شده احتمالاً اسنشیا خواهد بود. معاون برند جنسیس به سؤالات مشابه این‌گونه پاسخ داده است:

ما درباره‌ی هر کاری که انجام می‌دهیم جدی هستیم. کانسپت ها معمولاً در صنعت خودرو از طول عمر زیادی برخوردار نیستند. ما این روش را دنبال نخواهیم کرد. ما هنوز هم به دنبال آن چیزی هستیم که سال پیش دیدید و این راه را بسیار جدی دنبال می‌کنیم.

22.jpg
چیز زیادی درباره‌ی این کوپه نمی‌دانیم اما باید گفت نسخه‌ی کانسپت آن از پیشرانه‌های الکتریکی سود برده (هرچند قدرت تولیدی مشخص نیست) و شتاب صفر تا 96 کیلومتر در ساعت حدود 3 ثانیه‌ای دارد. پیتر شرایر هم سال پیش گفته بود درب‌های پروانه‌ای این خودرو در نسخه تولیدی وجود نخواهد داشت.


اگر اسنشیا چراغ سبز تولید دریافت کند انتظار قیمت ارزانی را نباید داشت. رئیس جنسیس در مصاحبه‌ای گفته بود نسخه‌ی تولیدی این خودرو می‌تواند گران‌ترین محصول جنسیس باشد و تولید آن نیز به‌صورت محدود انجام شود.

genesis-essentia-concept.jpg

منبع پدال


نظرات