1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. چه زمانی نسل جدید فولکس واگن گلف معرفی می شود؟

چه زمانی نسل جدید فولکس واگن گلف معرفی می شود؟

20 اردیبهشت 1398
  • 0

کمپانی خودروسازی فولکس واگن حدود 5 ماه دیگر، نسل جدید فولکس واگن گلف را معرفی خواهد کرد.

چند ماه یکبار از سوی کمپانی خودروسازی فولکس واگن، اطلاعات محدودی در رابطه با نسل جدید فولکس واگن گلف ارائه می‌شود، حال در روزهای گذشته منابع خبری مدعی شده اند که شرکت خودروسازی فولکس واگن حدود 5 ماه دیگر و در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان که در ماه سپتامبر برگزار خواهد شد، نسل جدید فولکس واگن گلف را به طور رسمی و همراه با جزییات فنی معرفی خواهد کرد. هرچند در این بین به احتمال معرفی نسل جدید فولکس واگن گلف در نمایشگاه بین المللی پاریس فرانسه نیز اشاره شده است که کار خود را در ماه اکتبر آغاز خواهد کرد.

در حال حاضر منابع خبری متعددی به خودرو نیوز اروپا اعلام کرده اند که شرکت خودروسازی فولکس واگن در نمایشگاه بین المللی فرانکفورت آلمان و یا نمایشگاه بین المللی پاریس نسل جدید فولکس واگن گلف را معرفی خواهد کرد و تولید آن در سه ماهه سوم سال جاری میلادی و در کارخانه "ولفسبورگ" فولکس واگن راه اندازی خواهد شد.

2.jpg
در همان گزارش، به برخی مزیت های نسل هشتم فولکس واگن گلف نیز اشاره شده است و در این خصوص می توانیم به مواردی همچون چراغ های LED، کنسول کاملا دیجیتال، صفحه نمایشگر 8.25 اینچی لمسی در کنسول مرکزی و همچنین می توانیم به سیستم تهویه مطبوع بروزرسانی شده اشاره کنیم که در نسل هشتم فولکس واگن گلف قرار است مزیت های اصلی آن به شمار آیند.

معرفی خودرو به احتمال زیاد در ماه سبتامبر و همچنین تولید آن در سه ماهه سوم سال جاری میلادی خواهد بود، اما برنامه ریزی فروش و تحویل آن به مشتریان برای ماه فوریه 2020 تعیین شده است که در مرحله اول نیاز اصلی بازار آلمان تعیین شده و سپس به دیگر بازارهای جهانی تزریق خواهد شد.

 3.jpg

پیش از این شرکت خودروسازی فولکس واگن تایید کرده بود که نسل جدید فولکس واگن گلف به یک سیستم محرک هیبریدی خفیف مجهز خواهد شد و در ادامه تایید کرده است که بر روی نسل جدید این برند مورد استفاده قرار می‌گیرد. هرچند این سیستم در حال توسعه بوده و هنوز اطلاعات دقیقی از آن منتشر نشده است.

براساس ادعای منابع خبری، شرکت خودروسازی فولکس واگن از سیستم الکتریکی 48 ولت به همراه یک پیشرانه درون سوز استفاده خواهد کرد که از نوع دیزلی بوده و در مجموع می‌تواند 134 اسب بخار قدرت داشته باشد، این درحالیست که مصرف سوخت اتومبیل کاهش پیدا کرده و طبق ادعای منابع خبری، مشتریان می‌توانند علاوه بر سیستم محرک الکتریکی برای کاهش مصرف سوخت، حدود 0.3 لیتر مصرف سوخت کمتری برای کارکرد جداگانه پیشرانه درون سوز خود داشته باشند، هرچند این موضوع از سوی شرکت سازنده تایید نشده و برای صحیح دانستن این اطلاعات باید تا معرفی رسمی این خودرو از سوی فولکس واگن صبر کنیم.



نظرات