1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسخه های جدیدی برای سوبارو Levorg معرفی می شوند + عکس

نسخه های جدیدی برای سوبارو Levorg معرفی می شوند + عکس

27 اردیبهشت 1398
  • 0

سوبارو اکنون روی نسل بعدی واگن Levorg کار می کند اما این خودروساز هنوز آماده توقف عرضه مدل کنونی آن نیست.

Levorg که در سال 2014 عرضه شد اکنون در ژاپن به روز رسانی در نیمه دوره تولید داشته و هم چنین دو نسخه مخصوص از آن معرفی شده است. یکی از این نسخه ها، پسوند STI در نام خود گرفته و به همین دلیل جلب توجه کرده است.

فعلا Levorg STI اسپرت بلک Selection تنها به بازار ژاپن اختصاص دارد و گمان می رود در باقی دوره تولید آن نیز این امر بی تغییر باقی بماند.

این نسخه مخصوص از واگن سوبارو به صورت استاندارد از رینگ های مشکی 18 اینچی با تایرهای 225/45 بهره می برد. تنها تغییر قابل توجه دیگر در بدنه این خودرو، روکش مشکی برای قاب آینه های کناری آن است. در حالی که این تغییرات بسیار اندک هستند اما به این واگن اسپرت، ظاهری تهاجمی تر می دهند.

 5.jpg

تغییرات مهم تر در کابین این خودرو اعمال می شوند که صندلی های جلوی آن با نسخه های ریکارو جایگزین شده و از ترکیب روکش چرم و آلکانترا بهره می برند. کنسول وسط، فرمان، صندلی ها، پانل های در و اهرم دنده این خودرو همگی دارای دوخت آبی هستند و تریم کربنی مخصوصی نیز برای داشبورد آن تعبیه شده است.

Levorg STI اسپرت با دو موتور توربوشارژ اینترکولر و تزریق مستقیم 1.6 و 2.0 لیتری با قدرت های 170 و 296 اسب بخاری عرضه می شود. هر دوی این موتورها به صورت استاندارد با گیربکس CVT و ساختار چهار چرخ فعال عرضه می شوند.

7.jpg

2.jpg

3.jpg

6.jpg



نظرات