درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
خودروهای نو که قیمت مشخص دارند مثل بنز E که با 20% سود باید 1.5 میلیارد فروخته شود دارد 3 میلیارد فروخته میشود وای به خودرو دست دوم که قیمت مشخص ندارد هدف فقط پر کردن جیب بعضی ها است والا هیچ کشوری انقدر برای واردات
قانون عوض نمیکند
به نظر من منع واردات خودرو خارجی یک کار مافیای است و به ضرر هشتاد میلیون ایرانی و به سود چندتا سرکرده مافیا و اشغال سازان خودرو تمام میشود
بهتربن گزینه اینه که بابت هر کارت ملی سرپرست خانواراجازه بدن یه خودرو بدون گمرکی واردبشه
همه این مشکلات که با وجود صنعت بسیار بسیار پاک خودروسازی در کشور بوجود آمده فقط با در اختیار گذاشتن دلارهای نفتی بیت المال به مردم و اعمال تعرفه حداکثر ۵ درصدی برای واردات خودرو خود به خود و بدون هیچ سختی حل میشود و دیگر لازم به اعدام مفسدان ارزی برای پایین آوردن قیمت پرآید از آن قیمت کذایی به قیمت خندهدار ۲۰ میلیون تومن پیشنهادی اون عزیز نیست چون دیگه کسی، حتی یک شخص ایرانی به سمت نمایشگاهی که خودروهای داخلی داره نخواهد رفت،..فتوای رسمی اسلام به داشتن مرکب خوب است پس با توجه به آن خریدن محصولات داخلی حرام و مساوی با خریدن ارابههای آتشین جهنم است.
یه جوری میگن که برا خودرو دست دوم ارز از کشور خارج میشه .که انگار برا پراید و تیبا دارن ارز وارد میکنن .اخه از خدا بی خبرا همین ارزی که برا واردات قطعه این دو تا اشغال مریزن تو جوب بدین خودروی دست دوم با کیفیت وارد کنید
حتما بهتره چرا وارد نشه .
باید تنها سه مدل خودرو پس از کارشناسی بهترین در دوام و استقامت وارد کرد تا حداقل بصورت کانیبالیسم بتوان از قطعات استفاده کرد. تیراژ باید بالای ۸۰۰ هزار خودرو از هر مدل با کارکرد زیر ۳۰ هزار کیلومتر باشد