1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. شاسی بلند بنتلی بنتایگا Bengala به شکل یک تانک! + عکس

شاسی بلند بنتلی بنتایگا Bengala به شکل یک تانک! + عکس

30 اردیبهشت 1398
  • 0

بنتلی تصاویری از نسخه جدید بنتایگا را منتشر کرده که البته چیزی نیست که از این خودروساز لوکس انتظار می رود.

بنتلی بنتایگا Bengala با همکاری Bengala Automotive Design SL، یک مرکز طراحی اسپانیایی که در برنامه های طراحی خاص خودروهای ممتاز تخصص دارد، رویکردی متفاوت را در ماهیت لوکس این شاسی بلند بریتانیایی ایجاد کرده است. اقدامات ابتدایی اعمال شده در این خودرو شامل فیبر کربنی گرفته شده از فراری F12 و خودروهای سفارشی شده رولز رویس است.

در تصاویر منتشر شده می توان خشونت آفرود افزوده شده به بنتایگا را مخصوصا در دماغه آن تشخیص داد که دارای سپری سفارشی با نوار LED روی آن است. این اصلاحات با حذف جلوپنجره بزرگ بنتایگا همراه شده که به جای آن ظاهری شبیه به تانک تعبیه شده که می تواند با تانک رضوانی رقابت کند. هم چنین نمی توان نوار LED مازاد روی شیشه جلوی این خودرو را نادیده گرفت.


علاوه بر دماغه، گلگیرهای این خودرو نیز برجسته تر شده اند تا با رینگ های آلیاژی Dillinger هماهنگ شوند. قسمت پشت این خودرو نیز دارای إصلاحات آفرودی است که انتظار می رود.

Bengala در وب سایت خود اعلام کرده که برای این برنامه با برنده رالی آفرود اسپانیایی و تیم وی همکاری کرده است. هدف از ساخت این خودرو، ترکیب لاکچری با ظاهر خشن و عملکرد ممتاز است.

علاوه بر إصلاحات ظاهری، سیستم تعلیق بنتایگا نیز به همراه تایرها برای آفرود تنظیم شده است. Bengala برای استفاده زیاد از فیبر کربنی در إصلاحات خود شهرت دارد و بنتایگا نیز به منظور کاهش وزن از این ویژگی بهره برده است.

البته، تنها 15 دستگاه از بنتلی بنتایگا Bengala در سراسر دنیا عرضه خواهد شد که هر یک دقیقا با خواست مشتری ساخته می شود.

2.jpg

3.jpg



نظرات