1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی رنو کلیو مدل ۲۰۲۰ با طراحی جدید + عکس

معرفی رنو کلیو مدل ۲۰۲۰ با طراحی جدید + عکس

1 خرداد 1398
  • 0

رنو به‌زودی نسل پنجم هاچبک کوچک خود کلیو (Clio) را بر اساس پلتفرم کاملاً جدید CMF-B روی خط تولید خواهد برد.

صورت کلیو جدید تماماً بر مبنای فلسفه "تکامل و انقلاب" رنو و با استفاده از سطوح حجیم و عضلانی، زوایای نرم، چراغ‌های C شکل معروف، رینگ و لاستیک بزرگ و خطوط گیرا شکل‌گرفته و به‌خوبی نام و نشان فرانسوی خود را فریاد می‌زند. بدنه در مقایسه با نسل قبلی 14 میلی‌متر کوتاه‌تر شده و به‌منظور بهبود آیرودینامیک 30 میلی‌متر ارتفاع کمتری دارد، اما داخل اتاق و صندوق‌عقب فضای جادارتری ارائه می‌کند.

 2.jpg

کیفیت خوب و بازدهی بالای فضا و ارگونومی فوق‌العاده ادوات اطراف راننده اولویت اول طراحی و چیدمان کابین بوده و تیم رنو با استفاده از مواد درجه‌یک، پوشش نرم درها و داشبورد، نمایشگر 9.3 اینچی لمسی مرکزی متمایل به سمت راننده، سامانه یکپارچه EASY LINK شامل رهیاب، مولتی‌مدیا و سامانه اطلاعات و سرگرمی، نمایشگر تمام دیجیتال 7 تا 10 اینچی پشت فرمان، غربیلک فرمان هوشمند ارگونومیک جدید با تریم کرومی، چراغ‌های تمام LED استاندارد، قاب کرومی پنجره‌ها، نوشته کرومی CLIO در پهلوها، نورپردازی مخفی سرتاسری اتاق با هشت رنگ مختلف، صندلی‌های جدید و جادارتر جلو و البته امکان شخصی‌سازی تمامی نقاط کابین و ظاهر خودرو تلاش کرده‌اند کلیو پنجم را بالاتر از تصور عموم جای دهند.

 3.jpg

علاوه بر این، گروه R.S. نیز در اولین برنامه خود برای این نسل، با افزودن جلوپنجره لانه‌زنبوری تیره، رینگ‌های 17 اینچی اختصاصی، طراحی عضلانی‌تر بخش عقب، صندلی‌های اسپرت دربرگیرنده پشت و پاها، تزئینات طرح کربن، پوشش چرم متخلخل غربیلک فرمان با طرح الماس R.S.، پدال‌های آلومینیومی، دوخت قرمزرنگ بالای صندلی‌ها و غربیلک فرمان و تزئینات قرمزرنگ هماهنگ با آن و البته دیگر ایده‌های خاص خود در نقاط مختلف، چهره جسورتر و هیجان‌انگیزتری بدان می‌بخشد. گفتنی است اطلاعات رسمی مربوط به پیشرانه و سایر بخش‌های فنی رنو کلیو جدید هنوز اعلام‌نشده است.

4.jpg



نظرات