1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. نماینده مجلس: دادستان سریعا به موضوع انحصار بازار قطعه خودرو وارد شود

نماینده مجلس: دادستان سریعا به موضوع انحصار بازار قطعه خودرو وارد شود

11 خرداد 1398
  • 2

یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه انحصار بازار در بازار قطعه خودرو و ایجاد مشکلاتی در این زمینه برای ایران‌خودرو مشکل امنیتی است تاکید کرد: دادستان هرچه سریع‌تر باید به این موضوع ورود کند.

محمد کاظمی با اشاره به قطعه سازی که با ایجاد انحصار در بازار قطعات خودرو سعی بر تعیین شرایط برای خودروسازان دارد گفت: این موضوع یک مشکل امنیتی است و دادستان هرچه سریع‌تر باید به این موضوع ورود کند.

وی افزود: امروزه خودرو به لحاظ میزان تقاضا و شرایط کنونی به موضوعی امنیتی تبدیل شده است، دادستان از باب حفظ منافع عمومی و به دلیل اینکه اقدام این اشخاص در شرایط فعلی کشور در واقع در این شرایط جنگی اقدام علیه امنیت ملی است می‌تواند به این موضوع ورود کند و اقدام لازم را انجام دهد.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: ایجاد انحصار در بازار اگر مربوط به مصالح و مسائل عمومی باشد جرم تلقی می‌شود، این موضوع مصداق بارز اخلال در امور اقتصادی کشور است و باید توجه لازم به این موضوع معطوف گردد.

منبع ایسنا


نظرات

  • علی علی (12 خرداد 1398 ساعت 03:54)

    امام علی تو یه خطبه نهج البلاغه پیش بینی کردند روزگاری میرسد که مردم محبورند شکایتشون از ظلم رو پیش خود ظالم ببرند.چقدر به این خبرا میاد این حرف.

  • احمد مسلمی احمد مسلمی (11 خرداد 1398 ساعت 14:37)

    مردم باورکنند که وزارتخانه ومجلس وکلیه دستگاه قضایی وارد قضیه خودروشده اندولی نمیتوانند با یک عده دلال مقابله کنند.پس وای به حال مردم بدبخت ولی اینطور نیست دستهای پشت پرده فراموش نکنید