1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی سوپراسپرت 4 درب GT با چاشنی براباس؛ هیولای 790 اسب بخاری مرسدس بنز + عکس

معرفی سوپراسپرت 4 درب GT با چاشنی براباس؛ هیولای 790 اسب بخاری مرسدس بنز + عکس

17 خرداد 1398
  • 1

شرکت تیونینگ براباس در جدیدترین پروژه کاری خود، یک نسخه منحصر به فرد از خودروی لوکس و اسپرت چهار درب مرسدس بنز یعنی AMG GT آماده کرده است.

یکی از برندهایی که به لطف شرکت خودروسازی مرسدس بنز در صنعت خودروسازی نام آن زیاد به چشم می خورد، قطعا برند AMG GT است که به نوعی پرچم محصولات سوپراسپرت این خودروساز آلمانی را به دوش کشیده و در مدل های مختلف از جمله کوپه، رودستر و از همه مهم تر چهاردرب سوپراسپرت به مشتریان عرضه می شود.

1.jpg
حال برای فعال‌تر نشان دادن این برند در بازار، تیونر اختصاصی محصولات مرسدس بنز و زیرمجموعه‌های آن یعنی "براباس" به سراغ تقویت این برند لوکس و سوپراسپرت رفته تا نام آن را بیشتر از همیشه بر سر زبان‌ها جاری شود.

3.jpg
براساس گفته‌های شرکت تیونینگ براباس، آخرین پروژه کاری بر روی یک دستگاه مرسدس بنز AMG GT 63 S اجرا شده که بیشتر از بخش طراحی ظاهری، به ارتقا بخش فنی و موتوری این خودرو پرداخته‌اند. هرچند ظاهر اتومبیل بدون تغییر باقی نمانده و شرکت تیونینگ براباس تم همیشگی مشکی رنگ خود را بر روی بدنه GT 63 S اجرا کرده و حتی رینگ های مشکی رنگ 21 اینچی در جلو و 22 اینچی در عقب به صورت 10 پره نازک بر روی چرخ های آن نصب شده است تا دیسک های بزرگ ترمز و همچنین کالیپراسیون طلایی رنگ آن به خوبی دیده شود.

4.jpg
در مدل‌ استاندارد AMG GT 63 S ، یک پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر در نظر گرفته شده است، ولی براباس برای افزایش قدرت تولیدی این موتور از توربوشارژرهای بزرگ‌تر استفاده کرده تا در عمل قدرت تولیدی موتور از رقم استاندارد 630 اسب بخار به حداکثر 789 اسب بخار و گشتاور آن هم به عدد بسیار خوب 1000 نیوتن متر افزایش پیدا کند که نتیجه آن حداقل شتاب صفر تا صد 2.9 ثانیه و حداکثر سرعت 315 کیلومتر برساعت خواهد بود که نسبت به نسخه استاندارد خود حدود 0.3 ثانیه عملکرد بهتری در ثبت شتاب داشته است. علاوه بر توربوشارژرهای قدرتمندتر، دیگر قطعات اصلی موتور از جمله ECU موتور، پیستون‌ها، میل لنگ و... ارتقا قابل توجهی برای تحمل و تولید این نیروی بزرگ تجربه کرده اند.

5.jpg

6.jpg

7.jpg8.jpg



نظرات

  • بنده خدا بنده خدا (17 تیر 1398 ساعت 00:12)

    سایپا هم بیاد پراید سوپراسپورت شش در بسازه