1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. نظر وزیر صمت درباره بازگشت شورای رقابت به قیمت‌گذاری خودرو

نظر وزیر صمت درباره بازگشت شورای رقابت به قیمت‌گذاری خودرو

12 خرداد 1398
  • 1

وزیر صنعت معدن و تجارت در خصوص بازگشت شورای رقابت به قیمت‌گذاری خودرو گفت: از نظر من تفاوت چندانی ندارد و هر تصمیمی که مراجع رسمی و قانونی بگیرند انجام خواهد شد.

رضا رحمانی وزیر صنعت معدن و تجارت در پاسخ به سؤال فارس در خصوص بازگشت شورای رقابت به قیمت‌گذاری خودرو گفت: از نظر من تفاوت چندانی ندارد و هر تصمیمی که مراجع رسمی و قانونی بگیرند انجام خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت: مسئله بسیار مهم و حائز اهمیت در کشور افزایش اشتغال و رونق تولید است هرچه تولید بیشتر باشد عرضه نیز بیشتر خواهد شد.

 وزیر صنعت معدن و تجارت در پاسخ به سوال دیگر فارس که چرا قیمت گذاری توسط وزارت صمت انجام نمی‌شود گفت: بهتر است که بر مسائل مهم تمرکز کنیم در کل فرقی ندارد چه کسی قیمت گذاری می‌کند.

رحمانی در ادامه در خصوص تامین شکر خام کارخانه قند ورامین گفت: در خصوص تامین مواد اولیه یا شکر خام مشکلی وجود ندارد، در اوایل سال وزارت جهاد با مشکلاتی مواجه بود که به طور کامل رفع شده است.

وی افزود: واردات شکر خام بیش از نیاز سالانه بوده است، امسال برداشت ها در بعضی از استان‌ها مانند خوزستان نیز بسیار خوب بوده است و کارخانجات در حال تولید هستند.

 وزیر صنعت معدن و تجارت در پایان در خصوص بیمه قالیبافان که باعث شده تعدادی بیکار شوند افزود: خوشبختانه در قانون بودجه این مساله مطرح و پیگیری شده ردیف بودجه قالیبافان به نحو محسوس و قابل توجهی نزدیک به حدود ۳ برابر افزایش پیدا کرده است.

رحمانی در پایان گفت: با اجرایی شدن بودجه سال 98 سامانه بیمه قالیبافان بازگشایی خواهد شد.

 

 

Opinion-Minister-Humor-About-Return-Council-Competition-To-Pricing-Automotive



نظرات

  • احمد احمد (12 خرداد 1398 ساعت 17:03)

    مگه پرایدی که ۱۸ میلیون تمام میشود انصاف هست به مردم بدن ۵۰ میلیون ..۲۰ میلیون به مردم بدهند .تا مردم راضی باشند .چرا به حق مردم توجه نمیشه