1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. خروج احتمالی دلالان و واسطه ها از بازار خودرو - قیمت ها در بازار به صورت لحظه ای در حال سقوط است

خروج احتمالی دلالان و واسطه ها از بازار خودرو - قیمت ها در بازار به صورت لحظه ای در حال سقوط است

18 خرداد 1398
  • 10

بازرس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرو اعلام می کند که هم اکنون وضعیت بازار خودرو به نفع مصرف کننده است زیرا قیمت ها به صورت لحظه ای در حال کاهش می باشد و دلالان در این بازار در حال زیاندهی بوده و ممکن است از این بازار خارج شوند.

نعمت الله کاشانی نسب در خصوص وضعیت بازار خودرو اظهار داشت: قیمت ها در بازار به صورت لحظه ای در حال سقوط است. دلیل این امر این است که شرکت های خودروساز مشغول ارائه محصولات به بازار هستند، از طرفی رکودی مطلق در بازار وجود دارد و هیچگونه خرید و فروشی صورت نمی گیرد و به همین دلایل قیمت ها در حال کاهش است.

بازرس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرو تصریح کرد: این کاهش قیمت درخصوص کلیه خودروها اعم از خارجی و داخلی در حال وقوع است و حتی کاهش قیمت خودروهای خارجی بسیار بیشتر از کاهش قیمت خودروهای داخلی است زیرا خودروهای مانده در گمرک در حال ترخیص هستند و از طرفی رکود حاکم بر بازار نیز به کاهش قیمت کمک می کند، به طوریکه در 2 هفته گذشته برخی انواع خودروهای خارجی حدود 400 میلیون تومان افت قیمت داشته اند، با این وجود خریداری برای آن وجود ندارد.

کاشانی نسب گفت: احتمال زیادی وجود دارد که روند کاهش قیمت ها ادامه داشته باشد. درحال حاضر وضعیت بازار به نفع مصرف کننده است؛ تاکنون وضعیت بازار به ضرر مصرف کننده بود اما از حالا به بعد به نفع آنان است زیرا قیمت ها در حال کاهش بوده و اگر روند کاهش قیمت ادامه داشته باشد این احتمال وجود دارد که قیمت ها متعادل شده و به قیمتهای پیش از فروردین 98 برسد.

بازرس اتحادیه نمایشگاهداران و فروشندگان خودرو گفت: واسطه ها و دلالان در بازار فعلی به شدت در حال زیان دهی هستند و این احتمال وجود دارد که دلالان بازار خودرو را کنار گذاشته و از آن خارج شوند.

 



نظرات

  • مرتضی مرتضی (20 خرداد 1398 ساعت 17:16)

    اولا که ریزش قیمتی خیلی کمی بوده اما دلیلش نخریدن مردمه نه شرکت های خودروساز،اگر همینجوری ادامه پیدا کنه باز هم پایینترم میاد!
    امیدوارم آخرش هم مردم درب شرکت های خودروساز رو تخته کنن!

  • amiresmaili amiresmaili (19 خرداد 1398 ساعت 09:26)

    100 میلیون تومان اضافه میکنند بعد 500 هزار تومان کاهش قیمت رو اسمش رو میذارن ریزش

  • سینا سینا (18 خرداد 1398 ساعت 23:01)

    دلال یا مردم یا حالا هر کسی رفتن تو اوج گرونی ماشین خرید کردن حالا ک میبینن دارن ضرر می کنن قیمت ها رو بالا نگه داشتن ک بگن مثلا ریزش قیمتی در کار نیست. از ماست که بر ماست.

  • مسعود مسعود (18 خرداد 1398 ساعت 15:22)

    الکی میگه

  • روح اله روح اله (18 خرداد 1398 ساعت 11:53)

    قیمت خودرو قبل ازعیدیعنی ارزون بوده؟؟!!..درصورتی ک تاجایی ک من میدونم قبل ازعیدهم همینجوری بوده هیچ فرقی نکرده

  • محمد محمد (18 خرداد 1398 ساعت 10:51)

    نمایندگی های ایران خودرو و سایپا و قارچک هایی بنام دفتر فروش خودرو.نه دلال ها. سود را اینها بردن نه شرکت ها

  • رضا رضا (18 خرداد 1398 ساعت 10:32)

    آقا دقیقا منظورتون قیمت ها کدوم خودروها هست که درحال ریزشه

    ما که هر روز پیگیریم جهت خرید خودرو همون قیمت های ماه پیش رو میدن

    سینا سینا (18 خرداد 1398 ساعت 23:06)

    برادر همون هایی که رفتن توی اوج گرونی ماشین های اشغال ایران خودرو و سایپا رو خریداری کردن. چون میبینن که دارن ضرر میکنن قیمت ها رو بالا نگه میدارن. من هم خودم خریدار خودرو هستم مثل شما. ولی نمیخرم تا اون کسایی ک باعث و بانی این بدبختی واسه ی عده ای از مردم شدن راضی به ضرر بشن و ماشین هاشون با قیمت واقعی بفروشن. چون خودشون هم میدونن که بازار ماشین واقعا ریزش کرده.

  • ایرانی ایرانی (18 خرداد 1398 ساعت 09:49)

    حالا گیریم دلالان خارج شدند خودرو سازان داخلی که بزرگترین دلال هستند میخاهید چکار کنید؟؟؟

  • امیر امیر (18 خرداد 1398 ساعت 09:46)

    دلال ها.....!!!
    یعنی ایرانخودرو....و سایپا.....