درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
دولت قطعا اجازه این کار رو نمیده!
در این اقتصاد دولتی رفاه و آسایش مردم ذره ای اهمیت نداره!
و چه بدبخت مردمی که نماینده مجلسش در اوج بی سوادی واردات خودرو رو رفاه قشر مرفه میبینه!
این اتفاق تنها زمانی می افته که اقتصاد و به تبع اون خودروسازها خصوصی بشن و دولت دست از سر سودهای هنگفت این صنعت برداره!
شروع رفاه مردم با خصوصی سازی واقعی،تکرار میکنم واقعی اتفاق می افته!
واردات خودروی دست دوم علاوه بر اینکه خودرو سازان را وادار به رقابت و پیشت رفت میکند و قیمت های افزایشی خودروهای داخلی رو کم میکند علاوه بر اینها آلودگی هوا را بسیار کم خواهد کرد در نظر داشته باشید امکانات برای هر ایرانی وظیفه است نه آرزویی که بر دل خیلی از قشر ها اغده ای بیش نیست حسرت دیدن ماشین های خارجی پولدارها بر دل نود درصد از جوان های ایرانی زخمی بزگ شده وقتی میتوانید برای مردم سرزمینتان امکانات فراهم کنید بی دریغ اجام بدین تا ملت کنارتان باشند ن در حسرت ماشین های کشورهای همسایه ...و یا ....
سلام اگر چنانچه واردات خودروهای دست دوم خارجی اتفاق بیفته چند فایده را در بر خواهد داشت
اول اینکه به سبب رقابت باعث کیفیت خودروهای داخلی میگردد
دوم اینکه قیمت خودروهای داخلی به قیمت واقعی خود بر میگردد و واسطه گران شغل کاذب را رها و از صحنه کنار میروند و بازار ازتب میفته واقشار کم درآمد نیز فضایی برای نفس کشیدن پیدا می کنند
ب فکر مردم ک نیستن ب فکر خودشونن اقا شماازاد کنین بزارپولدارا سوارشن حداقل مای پراید ارزون سوارمیشیم
این مهم که در اقتصاد خاص ایران ورود خودروی دست دوم با کیفیت تأثیر مثبتی دارد قطعاٌ برای هیچ کس پوشیده نیست ، اما همه میدانیم که اولویت تصمیم گیران و تصمیم سازان سلامت مردم ، محیط زیست و ... نیست. ای کاش مسئولین کمی به سلامتی مردم توجه کنند. فشار روحی روانی و ناتوانی اقتصادی در برابر این همه گرانی و تورم با مردم چه ها که نکرده ...
جهت شکستن غرور کاذب خودرو سازان داخلی و بالا بردن کیفیت محصولاتشان واقعا ضروری هست با این اوصاف اینها گاری ساز می شوند
اگرخاطرتان باشد واردات لاستیک کامیون برای حمایت از تولید داخلی ممنوع شد قیمت لاستیک ایرانی از جفتی ۷۵۰۰۰۰ تومان به۱۷۵۰۰۰۰تومان رسید حال تازمانی واردات خودرو آزاد نشود قیمتها سیر صعودی دارند چون ریش وقیچی دست خودشان است
خیلی از صادر کنندگان ما با برگشت نقدینگی ومشکلات بانکی بابت ارزمواجه هستند درصورت واردات خودرو دسته دوم میتوانند ازاین طریق خیلی ساده وراحتر اقدام به وارد کردن خودرو دسته دوم بجای ارزی که بابت صادرات داشته اند امکان پذیر ومقرون به صرفه میباشد
اگه به فکر مردم هستید واردات خودرو کار کرد را ازاد کنید.تا قیمتها شکسته شود.و فضای رقابت بهتر شود .مردم زجر وشید به فکر انها باشید .ازاد کنید خواهشا
بخدا اگه رضایت مردم ملاک بود خیلی وقت پیش این اتفاق میوفتاد. الان با صد میلیون باید ۲٠۶ بخریم. ولی با همین پول ی خودرو تمیز ایمن و شیک خارجی سوار میشدیم.محیط زیست و سرمایه مردم هم حفظ میشد. امان از دهن گشاد خودرو ساز داخلی
من که اگرقیمتها به قبل بازنگرددهمین پژو84راکه دارم تااخرعمرسوارمیشم یعنی پول خریدونوکردن ماشین راندارم خیلی هااینطورندواین موضوع باعث الوده ترشدن فضای پایتخت وبروزانواع واقسام بیماریهاحتی برای همین اقایانی که مخالف واردات ماشین دست دوم خارجی هستندمیشودیعنی الوده کردن محیطزیست یه ماشین دست دوم خارجی خیلی کمترازیه ماشین نوتولیدداخله وبالابردن نجومی قیمتهای ماشین مثل همین الان باعث کهنه ترشدن ناوگان عمومی ماشینهامیشود اقایان مخالف به این امربادقت بیشتری نگاه کنندپول راازراههای دیگرمیتوانندبدست بیاورندملی سلامتی ازدست رفته راهرگز...