1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. تذکر نمایندگان مجلس به وزیر صنعت به دلیل انبار هزاران خودرو در پارکینگ‌های ‌ایران‌خودرو و سایپا

تذکر نمایندگان مجلس به وزیر صنعت به دلیل انبار هزاران خودرو در پارکینگ‌های ‌ایران‌خودرو و سایپا

30 خرداد 1398
  • 2

نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی نسبت به توقف و انبار هزاران خودرو در پارکینگ‌های شرکت‌های ایران خودرو و سایپا به وزیر صنعت، معدن و تجارت تذکر داد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در تذکر کتبی خود به رضا رحمانی، توقف و انبار هزاران خودور در پارکینگ‌های شرکت‌های ایران خودرو و سایپا به بهانه کمبود قطعه در حالی که صرفاً دستمال کاغذی، آیینه و ... ندارند را مصداق بارز ضعف و ناتوانی وزارت صنعت در اعمال نظارت و وظایف قانونی خود دانسته است.

در شرح تذکر نماینده شاهین‌شهر، میمه و برخوار به وزیر صمت آمده است:

«واقعیت این است که مدیریت بازار خودرو در دست دلالان و واسطه‌هایی است که فقط به منافع نامشروع خود می‌اندیشند و و بعضی مدیران این صنعت مجری دستورات آنها هستند و ظاهراً وزارت متبوع جنابعالی صرفاً نقشی جز نظاره‌گری و تماشا ندارد. لازم است در جهت ساماندهی بازار برنامه مناسب ارائه و اقدام لازم داشته باشید.»

762310.jpeg

منبع تسنیم


نظرات

  • شمه شمه (30 خرداد 1398 ساعت 17:00)

    ممنون از همه تلاشهای بی دریغ نمایندگان در راستای تعرفه بالای واردات خودرو و نقش منفعل برای افزایش کیفیت و ایمنی خودروهای داخلی

  • در به در خودرو در به در خودرو (30 خرداد 1398 ساعت 11:24)

    کاش همه نمایندگان مثل ایشون واقعا حرف دل مردم رو بزنند و به صورت جدی پیگیری کنن مشکلات رو که گریبان قشر ضعیف رو گرفته کاش بدونن که تو روز حساب باید جواب پس بدن بخاطر این مشکلات و حقی که با رای دادن به گردنشون گذاشتیم دو ماه پیش از وزارت صنعت قول کاهش قیمت خودرو رو گرفتن تو مجلس ولی چون به صورت جدی پیگیری نکردن حالا بازم تو مجلس طرف اومد بدن اینکه به چالش کشیده بشه و جواب قانع کننده ای بده پاشد رفت
    آه مردم مظلوم دامن همه تونو میگیره به فکر مردم باشین دست دلال رو ازاین مملکت قطع کنین