1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رضوانی تانک برای سال 2020 با ظاهری جدید عرضه خواهد شد + عکس

رضوانی تانک برای سال 2020 با ظاهری جدید عرضه خواهد شد + عکس

30 خرداد 1398
  • 0

پس از معرفی رضوانی تانک در سال 2017، این برند هم‌اکنون تیزر نسخه‌ای کاملاً جدید از شاسی‌بلند خشن خود برای مدل سال 2020 را منتشر کرده است. درحالی‌که مدل قبلی از فریم برگرفته از جیپ رانگلر نسل JK استفاده می‌کرد، مدل جدید دارای شاسی رانگلر جدید نسل JL می‌باشد.


فریس رضوانی مدیرعامل این شرکت درباره‌ی تانک به‌روز شده می‌گوید:

هدف ما ارائه‌ی طراحی جدید برای خودرویی هدفمند، آفرود و خشن بوده و تانک یک محصول عضلانی با تناسبات خوب و کاملاً جدید می‌باشد. از نظر من این خودرو هم از نظر طراحی و هم از نظر سواری هیجان‌انگیز است.

2.jpg

تصویر تیزری منتشر شده نشان دهنده‌ی خودرویی است که با مدل فعلی شباهت‌هایی دارد. اگرچه در این تصویر نمی‌توانیم بخش پایینی خودرو را به خوبی ببینیم اما به نظر می‌رسد خط سقف زاویه‌دارتر از قبل شده است. کاپوت نیز فرم پیچیده‌تری به خود گرفته است.


تیزر رضوانی تنها برخی جزئیات مکانیکی و فنی این خودرو را شامل می‌شود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سیستم تعلیق ساخت شرکت فاکس ریسینگ اشاره کرد. خریداران تانک 2020 قادر خواهند بود این خودرو را با پکیج سفارشی X انتخاب کنند که به این ترتیب پیشرانه‌ی 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار داج چلنجر SRT دیمن زیر کاپوت نصب خواهد شد. رضوانی با دست‌کاری خود باعث شده قدرت پیشرانه از 707 به بالای 1000 اسب بخار برسد.

3.jpg
این شرکت همچنین مدل نظامی تانک را هم عرضه خواهد کرد که دارای حفاظت الکترومگنتیک گرید نظامی می‌باشد. بنا به گفته‌ی رضوانی، این پکیج باعث حفاظت خودرو در برابر تابش الکترومگنتیک E1 همچون انفجار هسته‌ای می‌شود. سطوح حفاظتی E2 و E3 هم ارائه می‌شوند که از سرنشینان در برابر تشعشعاتی همچون شعله‌های خورشیدی حفاظت می‌کند.

رضوانی تانک 2020 تابستان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد و اولین نمونه‌ها از زمستان به دست مشتریان خواهند رسید. این شرکت هم‌اکنون سپرده‌ی 2500 دلاری برای خرید تانک 2020 را قبول می‌کند.

منبع پدال


نظرات