1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. آغاز طرح «همراهی در تولید» کرمان موتور از 10 تیرماه + جدول

آغاز طرح «همراهی در تولید» کرمان موتور از 10 تیرماه + جدول

7 تیر 1398
  • 6

زمان آن فرا رسیده است تا یکبار دیگر با ارائه راهکارهای متفاوت در فروش و در نظر گرفتن منافع مشتریان، در پی پویایی بیشتر این صنعت در کشور باشیم.

با عبور از روزهای بحرانی صنعت خودرو که به واسطه تحریم های یکجانبه دولت امریکا بر خودروسازی ایران حاکم شده بود، شرکت های خودروسازی توانسته اند با همکاری شرکای خارجی خود و استفاده از ظرفیت های سازمانی ثباتی را در تولید خودرو ایجاد کنند.


طرح های فروش خودرو موسوم به مشارکت در تولید، از اواخر دهه 80 در بازار خودرو ایران به کار گرفته شد و به واسطه امتیازات و مزایایی که در طرح های مشارکت در تولید گنجانده شده است، همیشه از انتخاب های نخست اشخاصی بوده است که به بازار خودرو نگاه چندجانبه دارند.

خرید خودرو در طرح های مشارکت در تولید، جز اینکه به واسطه جذب سرمایه در بازه زمانی طولانی تر منجر به رونق تولید در صنعت خودرو می شود، از جمله سرمایه گذاری های شخصی نیز محسوب می شود که از بازده مناسبی برخوردار است به دلیل اعتبار و اعتماد پایدار در صنعت خورو، سرمایه گذاران نگرانی از بابت سوخت شدن یا از بین رفتن سرمایه خود نخواهند داشت حتی در شرایطی مانند آنچه در بحران اخیر صنعت خودرو تجربه کردیم چرا که همگان دیدیم در این شرایط نیز افراد سودهای مناسبی از بابت سرمایه گذاری در طرح های فروش خودرو دریافت کردند.

شرکت در طرح های فروش خودرو به صورت مشارکت در تولید، به دلیل اینکه سرمایه های خرد را وارد عرصه تولید می کند سهم بالایی در ایجاد مشاغل پایدار ایفا می کند.

ارائه این طرح ها از سوی خودروسازان ضمن اینکه منجر به جذب نقدینگی سرگردان در بازار می شود از ورود این سرمایه ها به چرخه مخرب دلالی و مشاغلی که تاثیری در چرخه تولید ندارند جلوگیری می کند.

74.jpg

75.jpg

76.jpg



نظرات

  • مجتبی نوری مجتبی نوری (9 تیر 1398 ساعت 18:55)

    سلام خدمت دوستان به هیچ وجه در این طرح ها شرکت نکنید بنده خودم به شخصه از ششرکت کارمانیا که زیر مجموعه کرمان خودرو هست سال 96 بی وای دی اس 7 ثبت نام کردم برای تحویل شهریور 97 که هنوز خبری از ماشین و قیمت نیست و خود شرکت میگه قیمت زمان صدور دعوتنامه ولی به ما گفتن قیمت حدود 130 هست که بعد از گذشت یک سال تاخییر نه از قیمت خبری هست نه از ماشین با شرکت هم که تماس میگیریم آخرسر بدهکارشون هستیم چون قرارداد مشارکت در تولید و به قیمت روزه ولی خریدار بیچاره طبق قانون پیش خرید 50 درصد قیمت خودرو رو پرداخت کرده شرکت هم رفته خط تولید راه انداخته و قطعه وارد کرده الان میخواد کلی هم سود ببره و مسئولین فروش هم میگن که تویه یه همچین قرارداد هایی متضرر واقعی خریدار هست حرفی که مستقیم به خود من گفته شده
    از دوستان خواهش دارم پوله بی زبونو دست این .... ندین

  • محمد رضا محمد رضا (8 تیر 1398 ساعت 15:33)

    سلام. ما ایرانی ها هنوز یاد نگرفتیم زمانی که کمبود باشه :
    قناعت کنیم

    داشته های خود را با دیگران تقسیم کنیم.
    از فرصت به دست امده به نفع خود استفاده نکنیم
    در شرایط سخت مواظب هم باشیم
    خدای نکرده اگر روزی قحطی و گرسنگی پیش بیاد ، این افراد فرصت طلب پدر ادمو در میارند
    شعار گفتیم ولی عمل نکردیم
    خودشون این شرایط را پیش اوردند باید ، بیش از دیگران احساس مسولیت کنند ، نه که تیشه به ریشه مردم بزنند. در عرض یه سال چی شد و چی کردند و...

  • حمید فراتی حمید فراتی (8 تیر 1398 ساعت 11:29)

    لطفا در قیمت ها (۵ درصد زیر قیمت بازار)و زمان تحویل ،حقوق مشتریان را در نظر بگیرید.و به این مردم فشار بیشتر از این که هست نیاورید

  • fire fire (7 تیر 1398 ساعت 12:26)

    ****** موتور تا بحال به حقوق هیچ مشتری احترام نگذاشته، از واردات خودرو با ارز 4200 تومانی و فروش با ارز 14000 تومانی ، افزایش ماهانه قیمت خودرو ها به دلایل واهی اونهم زمانی که همه ی قطعات مدت ها قبل با ارز 4200 وارد شده بود، ایجاد رانت و فروش خودرو به برخی عوامل خودشون در ماجرای جهش قیمتی خودروی جک اس 5، شرکت های زیر مجموعه این خودروساز از **** خودرو تا خودروسازان ** و ******* خودرو هم همین روند رو طی کردند مشارکت در تولید هم بهانه ی نخ نما شده ایی بیش نیست برای انحراف افکار عمومی

  • محمد محمد (7 تیر 1398 ساعت 09:31)

    ممنون از این همه لطف که شماها به ما دارین .خر سوار شو بهتر از اینها با این قیمت است

  • حمید س حمید س (7 تیر 1398 ساعت 08:33)

    یعنی پول رو بدیم دست خودرو ساز ، بعد دنبالش بدویم و با التماس و خواهش چند ماه بعد ی خودرو بهت بدن، اونم با نرخ روز!؟