1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. از ماه آینده ؛ عرضه ۱۲ هزار خودرو در هر هفته‌ توسط سایپا !؟

از ماه آینده ؛ عرضه ۱۲ هزار خودرو در هر هفته‌ توسط سایپا !؟

12 تیر 1398
  • 6

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد: از ماه آینده هر هفته ۱۲ هزار دستگاه از خودروهای دارای کسری قطعات، تکمیل شده و وارد بازار می‌شود.

به نقل از گروه خودروسازی سایپا، قائم مقام مدیرعامل سایپا در امور تولید گفت: با اجرای برنامه تأمین قطعات پیشرفته هفته گذشته ۱۰ هزار دستگاه خودروی دارای کسری قطعات، تکمیل شده و در حال تحویل به مشتریان است.

علی شیخ‌زاده اظهار کرد: این گروه براساس برنامه‌ریزی‌ها قصد دارد از ماه آینده، هفته‌ای ۱۲ هزار دستگاه خودرو را تکمیل و به بازار عرضه کند که با اجرای آن، تعداد محصولات قابل عرضه به ۵۰ هزار دستگاه خودرو در ماه خواهد رسید.

حال باید منتظر ماند و دید که آیا این وعده سایپا واقعا محقق می شود و اگر محقق شد چقدر می تواند بر روند کاهش قیمتهای محصولات سایپا در بازار موثر باشد ؟

بسیاری از کارشناسان و دست اندرکاران بازار خودرو در کشور معتقدند که با افزایش عرضه تقاضاهای موجود در بازار جواب داده خواهد شد و منجر به کاهش قیمت ها در بازار می شود ولی سوال مهم این است که این خودروها با چه قیمتی عرضه خواهند شد و آیا باز هم توسط دلالان به بازار وارد می شوند و یا اینکه به دست مصرف کننده واقعی خواهند رسید ؟

منبع ایسنا


نظرات

  • Kamoo Kamoo (14 تیر 1398 ساعت 10:08)

    اشغالارو ب ملت ایران بندازین.عالیه

  • حمید س حمید س (14 تیر 1398 ساعت 09:24)

    عمرا اینا عرضه رو زیاد کنن. دارن با انحصار حال میکنن. دمتون گرم که به ملت خودتونم رحم نمیکنین!

  • کبریا کبریا (13 تیر 1398 ساعت 13:16)

    اول اونایی که ثبت نام کرده بودند و هنوز موفق به گرفتن خورو نشده اند و خلف وعده داشتید بدید نه اینکه دوباره بخواید یه سری دیگه را سرکار بذارید.

  • علیرضا برخورداری علیرضا برخورداری (13 تیر 1398 ساعت 12:30)

    اگر سایپا و ایران خودرو ماشین های خود را با همان قیمت شرکتی دست مصرف کنندگان واقعی میرساندند پای دلالان به بازار خودرو باز نمیشد متاسفانه شرکتهای خودروساز ماشین هایشان را توسط شرکتهای لیزینگ با قیمت بالاتر میفروشند

  • علی علی (13 تیر 1398 ساعت 07:06)

    اگرمنظوراز خودرو همان پراید و فرزندانش ساینا و تیبا هستند! باید همچنان شاهدداغدارشدن خانواده ها بمانیم

  • بیچارگان بیچارگان (13 تیر 1398 ساعت 03:22)

    اگر قیمت پراید 20ملیون بالاتر باشد مردم از دولت تقاضای خودرو دست دوم خارجی را دارند هیچ کسی پراید را بیشتر از 20ملیون خریداری نمی کند