درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
حالاهمه مسخره میکنندولی به وقتش صف پیش فروششوخواهیم دید!!!
احتمالا یکی از این دانشگاه ها بودجه بلا استفاده داشته و اینجوری مصرف شده و آخرش هوار هوار که از ما حمایت نمیشه و تولید داخل مشتری نداره
این خودرو ترکیبی از صندوق ال ۹۰و بدنه 206وساینا این 800 مهندس دکترا چیه طراحی کردن یا فقط اومدن باهم شام خوردن رفتن، کیفیتش که بعدا مشخص میشه، موتورم ببینیم مال کدوم کشوره. مهندسین و دکترای طراح خسته نباشید. حداقل چراغ های عقبش درست طراحی میکردید.
این که همون تیباست تغییرش دادین! تو را به خدا به خاطر آخرت خودتون و آسایش مردم ایران اصلا نمی خواد شماها خودرو طراحی کنین! بابا اگه نخواهیم خودروی ملی داشته باشیم کی رو باید ببینیم. لابد بعد از این شق القمر قیمتش هم در حد مرسدس بنز هست علی برکت ا...
موتورش فرانسوی یا آلمانی
یه ورش پراید و یه ورش تیباست
چراغ هاش مثل 206 هست
کلیتش مثل ماشین های روسی و چینی مزخرفه
همون رانا هست دیگه که خودش همون ۲۰۶ هستش فقط یکم قیافه اش مزخرف تر شده
شاسی وگیرباکس و موتور همین ۲۰۶ خودمون هست. اینا همه دروغه این همه آدم فرهیخته جمع شدن اون وقت این طراحی کردن؟ من ۱۲سال پیش توی دانشگاه سر کلاس کارآفرینی یه دانشجو دیدم از ۲تا کشور اروپایی مدال داشت برای طراحی صنعتی و خودرو. اون موقع یه طرحش آورده بود سر کلاس بسیار ماشین زیبا و اسپرتی بود، طراحی کامل بود از شاسی و بدنه تا موتور
اون تونست اینها نمیتونن؟؟؟
واقعا متاسفم
با استفاده از حروف لاتین در انتخاب نام این خودروی تماما ملی کمال بی سلیقگی رو بخرج داده اند
این هم مثل سمند خودروی ملیه دیگه ولی احتمالاً موقعی که میخواد از کارخونه بیاد بیرون از در عقب میارنش بیرون
این خودرو شبیه ال۹۰ و با موتور ۱۶۰۰توربو (۱۴۷ اسب بخار) و ۸ ایربگ می باشد.نزدیک به ۸ سال طول کشید که تکمیل و قرار است از ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ پیش فروش شود به مبلغ ۱۸۹میلیون و ۷۵۹ هزار تومان.خودرو فوق العاده و زیبایی است.
آخه یعنی چی که 440 نفر دکتر و مهندس بشینن کنار هم بعد از 7 سال اینو بدن به بازار.؟؟؟ اونم بازاری که بزرگترین شرکت های خودروسازی دنیا در حال استخدام برترین طراحان مدرن دنیا هستند. بعدش این 440 نفر اومدن 4 تا ماشین رو چسبوندن به هم اسمشم گذاشتن خودرو؟؟؟ حالا اینو کی میخوان بدن؟ حتما سال 1400 شمسی.... من که خجالت کشیدم. این تازه ظاهر ماشینه. داخلش رو فقط خود اون 440 نفر می دونن و 1 نفر دیگه که اونم فقط خداست... احتمالا بازم دل و روده چند تا ماشین وارداتی و داخلی رو با هم قاطی می کنن و اسمشم می ذارن خودروی کااااااااااااااااملا ملی و بومی.... خدا خودت به این مردم عزیز ایران رحححححححححححححم کن.
امیدوارم مسیولین به خود باوری برسند و برای اهل فن فضا را آماده کنند تا آنها خودرویی در شأن ملت ایران تولید کنند نه برای یک عده رانت خوری در فروش یا واردات خودرو یا پیش فروش ماشینهایی که هرگز مشتری از کم و کیف آن خبر ندارد را ایجاد کند
در حالی که در ساخت و تهیه سنسور عقب برلیانس کارخانه ها مانده اند آیا کسی این ماکت را به عنوان خودرو باور میکند.چقدر دروغ و ریای و بازی با ملت
"به طور کلی نزدیک به ۵۰ عضو هیئت علمی، ۵۰ دانشجوی دکترا، ۳۰۰ دانشجوی کارشناسی ارشد و ۴۰ متخصص صنعتی در پروژهی پلتفرم ملی شرکت داشتند." به اضافه اینکه از سال 91 کار رو آغاز کردند؟؟؟؟؟ درسته صنعت خودروسازی قوی ای نداریم ولی نه دیگه در این حد که 7 سال طول بکشه و این همه آدم هم درگیر باشند>
تا الآن دوستان گفتن شبیه ۴ نوع ماشین مختلفه:L90, تیبا، h230 و فیات تیپو. چرا در مورد چیزی که اصلا نمیدونیم چی هست نظر میدیم؟ بهتر نیست بجای اینکه این همه خودمون رو تحقیر کنیم کمی انرژی مثبت بدیم؟ حتما این خودرو عالی نیست ولی اگر همین دوستان حمایت بشن (نه فقط از طرف دولت، از خود ما مردم) در آینده ای نزدیک وضعیت خودرو سازیمون متحول میشه.
حتمن موتور پراید روشه باز.از این داستانهای تکراری.مثل سمند و غیره
اعتماد از بین رفته انقد که دروغ تحویل ملت دادن.
این که همون H230
کاملا حق با شماست فیس لیفت h230
خودرو بالا از لحاظ طراحی زیباست ولی طراحی تنها ملاک نیست متاسفانه دانش تولید گیرباکس و موتور خودرو در ایران تکراری،قدیمی و منسوخ است که این نکته ی مهمیه اگر هم به فرض محال تولیدش انبوه شه که من بعید بدونم اونو با قیمتی بالا به فروش می رسانند وگرنه از این طراحی ها توی ایران زیاده تا زمانی که هدف خودروسازان ایرانی از سودآوری بیشتر و دلالی به تولید محصول شایسته و باکیفیت تغییر نکنه هیچه
به به فوق العادست
کپی فیات تیپو هست که!
میدونم که بچه های ایرانی توان طراحی و ساخت خودروهای لوکس و روز دنیا رو دارند ولی حمایتی ازشون نمیشه متاسفانه.....اما این پلتفرم رو احتمالا به سفارش سایپا و در راستای تحقق شعار رونق تولید ملی زدند تا بتونند ی وامی هم بگیرند از دولت....چون قشنگ میشه اسمش رو گذاشت تیبا 3