1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. احتمال فروش پژو 206 تیپ 5 با دو تیپ ساده و آپشنال

احتمال فروش پژو 206 تیپ 5 با دو تیپ ساده و آپشنال

احتمال عرضه پژو 206 تیپ 5 با دو تیپ ساده و آپشنال
16 تیر 1398
  • 3

مطابق شنیده‌ها، ایران‌خودرو قصد دارد با معرفی یک کلاس جدید از این محصول، که پژو 206 تیپ 5 کد 26818 نام دارد، این خودرو را در دو تیپ ساده و آپشنال به بازار ارائه کند.

پس از اعمال تحریم‌ها و مشکلات به‌وجودآمده، خودروسازان داخلی به ناچار با حذف برخی آپشن‌ها از محصولات داخلی، مانع از توقف خط‌تولید و عدم تولید خودروهای پرتیراژ شده‌اند. به‌عنوان‌مثال طی چند ماه گذشته برخی امکانات رفاهی و ایمنی نظیر ترمزهای دیسکی عقب و حذف ایربگ‌های جانبی ازجمله تغییراتی هستند که در خودروهای تولیدی جدید مشاهده شده است.  

حال به‌تازگی نسخه‌هایی از پژو 206 تیپ 5 با امکانات رفاهی کمتر وارد بازار شدند. مطابق شنیده‌ها، ایران‌خودرو قصد دارد با معرفی یک کلاس جدید از این محصول، که پژو 206 تیپ 5 کد 26818 نام دارد، این خودرو را در دو تیپ ساده و آپشنال به بازار ارائه کند.

در تیپ ساده، این خودرو بدون ترمز دیسکی عقب، دستگاه پخش USB و سنسور دنده عقب عرضه می‌شود و مشتریان درصورت تمایل می‌توانند نسبت‌به خرید تیپ آپشنال پژو 206 تیپ 5 اقدام کنند.

نمونه‌های ساده از پژو 206 تیپ 5 که به‌تازگی وارد بازار شده‌اند، با اختلاف‌قیمت جزئی نسبت‌به نوع آپشنال این خودرو به فروش می‌رسند.



نظرات

  • حمید س حمید س (18 تیر 1398 ساعت 10:07)

    اینقدر ملت رو تحقیر کردن که به کیسه هوا هم میگن آپشن! آقا اینا که از ضروریات ی خودروه.هیییی روزگار. ..
    ما تحریم بودیم ، زمانی که تحریم مد نبود...

  • نوید نوید (17 تیر 1398 ساعت 08:03)

    اینا که آپشن نیستن یه سر به گروه خودرو ساز های خارجی بزنید آپشن به کروز و سانروف و نمایشگر و....میگن نه که از ایمنی ماشین کم کنی بگی آپشن من به اشتباه البته از روی اجبار و به اشتباه ثبت نام سمند کردم که برای اولین بار تو عمرم ماشین صفر سوار شم با کلی قسط و قرض که اینا هر روز یه فیلمی در میارن که با این وضعیت باید بفروشمش ولی واقعا راضی نیستم امیدوارم سر تون بیاد

  • مهدی گندمی مهدی گندمی (16 تیر 1398 ساعت 12:06)

    ************** سازمان حمایت اینها الزامات خودرو نه آبشن که نمیتونی از حق مصرف کننده حمایت کنی ***** وقتی پایین باشه رییس ایران خودرو باید بیاریش سوار یه ماشین چینی کنی تا بفهمه این حداقل الزاماته که یه خودرو چینی داره حالا اینکه بقول خودتون تولید ملی درب موتورو میزنی بالا آرم بزرگ پژو رو میبنی هههههههه افتابه هم نمیتونی بسازی میخای ماشین بسازی