1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اعلام قیمت و مشخصات آلفارومئو جیولیا و استلویو QV ریسینگ + تصاویر

اعلام قیمت و مشخصات آلفارومئو جیولیا و استلویو QV ریسینگ + تصاویر

21 تیر 1398
  • 0

خودروهای سفارشی آلفارومئو جیولیا و استلویو کوادروفولیو وارد نمایندگی‌های فروش این خودروساز در بریتانیا شدند.


این خودروها که هم‌اکنون در فستیوال سرعت گوودوود حضور دارند به منظور گرامی داشت همکاری این خودروساز با تیم فرمول 1 سائوبر تولید شده‌اند. تنها 10 دستگاه از جیولیا و 3 دستگاه از استلویو برای بازار بریتانیا آماده شده‌اند و قیمت آن‌ها به ترتیب برابر با 89500 و 96500 پوند می‌باشد.

2.jpg
هر دو خودرو از پوشش بدنه‌ای استفاده می‌کنند که نشان‌دهنده‌ی پوشش خودروهای فرمول 1 آلفارومئو بوده است. ترکیب رنگ سفید تروفئو و قرمز آتشین ترکیب جذابی با رینگ‌های تیره ایجاد کرده است. ظاهر این خودروها با پکیج آئرودینامیکی سائوبر که از اسپلیتر جلو، بالچه‌های جانبی، رکاب‌های پهن‌تر و اسپویلر بزرگ‌تر تشکیل شده بهبود یافته‌ است.

3.jpg
کابین نیز همان طرح مسابقه‌ای بدنه را داشته و در آن تریم چرم و آلکانترا، دوخت ها و کمربندهای ایمنی قرمز، صندلی‌های مسابقه‌ای اسپارکو و اهرم تعویض دنده موپار به چشم می‌خورند. دیگر ویژگی خاص این خودروها نشان آلفارومئو ریسینگ است که به یاد 10 پیروزی این شرکت در مسابقات فرمول 1 سال‌های 1950 و 1951 نصب شده است. از جمله تجهیزات استاندارد این دو خودرو می‌توان به شیشه‌های تیره، سیستم صوتی هارمن کاردون، صفحه‌نمایش 8.8 اینچی، اپلی کارپلی و اندروید اتو، رادیو DAB و کروز کنترل تطبیقی اشاره کرد.

 4.jpg

نهایتاً باید گفت هر خودرو به سیستم اگزوز تیتانیومی آکراپوویچ مجهز است که 10 اسب بخار را به پیشرانه‌ی 6 سیلندر 2.9 لیتری توئین توربو اضافه کرده و بنابراین این نیروگاه هم‌اکنون قدرت 520 اسب بخاری و گشتاور 600 نیوتون متری دارد. جیولیا با این پیشرانه شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 3.9 ثانیه‌ای داشته درحالی‌که شتاب برادر قدبلند 3.8 ثانیه اعلام شده است. حداکثر سرعت این دو خودرو نیز به ترتیب 307 و 283 کیلومتر در ساعت می‌باشد.

5.jpg

منبع پدال


نظرات