1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. صحت نداشتن موضوع احتکار خودرو توسط خودروسازان !؟

صحت نداشتن موضوع احتکار خودرو توسط خودروسازان !؟

صحت نداشتن موضوع احتکار خودرو توسط خودروسازان
19 تیر 1398
  • 5

مدیرکل بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: خودروهای متوقف در شرکت‌های خودروسازی متعلق به مردم بوده و نگهداری آنها جز هزینه سودی برای خودروسازان ندارد، بنابراین موضوعات مطرح شده در رابطه با احتکار خودرو نادرست است.

اکبر صادقی در بازدید از این خودروسازی اظهار کرد: گروه سایپا در چند ماه اخیر با شفاف‌سازی و ارائه اطلاعات صحیح به مشتریان، آنان را از مشکلات ایجاد شده ناشی از تحریم‌ها و قطع همکاری شرکای خارجی آگاه کرد و میزان نارضایتی‌ها را کاهش داد.

وی تعداد شکایت مشتریان از خودروسازی‌ها را در حال کاهش دانست و ادامه داد: با تلاش و اقدامات مناسب در زمینه تأمین قطعات، تکمیل خودروهای کف کارخانه و روشن‌گری در خصوص تبعات تحریم‌ها، شاهد بهبود شرایط هستیم.

مدیرکل بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات وزارت صنعت، معدن و تجارت با بیان این‌که موضوع احتکار خودرو به‌هیچ‌وجه صحت ندارد، افزود: این خودروها متعلق به مردم بوده؛ بنابراین نگهداری این خودروها برای تولیدکنندگان هزینه ایجاد کرده و سودی ندارد.

به گفته وی، خودکفایی و تکیه بر توانمندی‌های ساخت داخل به‌عنوان یک دغدغه جدی رهبر معظم انقلاب، دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت محسوب می‌شود و صنعت خودرو اقدامات مناسبی در این بخش انجام داده است.

صادقی گفت: در خصوص تولید ملی و حفظ اشتغال کارکنان شاغل در صنایع، حساسیت و پیگیری زیادی از سوی تمامی نهادها و دستگاه‌های ذیربط وجود دارد و وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز به‌دنبال حمایت از ادامه فعالیت تولیدکنندگان است.

منبع سایپا


نظرات

  • حمید س حمید س (19 تیر 1398 ساعت 22:45)

    خودروسازان داخلی و احتکار؟؟؟!!!؟؟؟ اصلا حرفشو نزن، امکان نداره! خودروساز فقط بفکر مردمه . صاف و صادق داره به مردم خدمت میکنه.به به ما چقد خوشبختیم

  • احمد احمد (19 تیر 1398 ساعت 16:51)

    کاملا واقعیت دارد چرا چون خودتان دستتان در کار هست اینو میگید

  • علی علی (19 تیر 1398 ساعت 15:19)

    حیف بگید خودرو ساز بگید ******** بگید **** بگید ظ**** بگید ... این از بچه‌ایی بگید می‌فهمه

  • علی علی (19 تیر 1398 ساعت 15:02)

    کاهش شکایات مردمی حتی اگر صحت هم داشته باشه که نداره، ناشی از ناامیدی مردم از شما ********* است که با یه آپارتمان و چهار تا سکه و ماشین میشه خریدتون

  • لطفا نظرات رو پخش کنید لطفا نظرات رو پخش کنید (19 تیر 1398 ساعت 11:49)

    همشون به نفع جیب خودشون میگن.
    بابا مردم تحریم رو می فهمند. اما چرا باید از جیب مردم بره.
    اینا که از روز اول ادعای تحریم داشتند چرا پیش فروش کردند .
    تحریمیم؟؟؟ باشه قبول! ولی نه اینکه شما سود ببرید و مردم متضرر بشن.بی دلیل اومدن تحویل خودرو رو یکطرفه 120 روز تاخیر انداختند. بازم قبول مردم صبر می کنند. اما چرا پول مردم دست شما باشه و سود و جریمه ای پرداخت نکنید!! مردم میفمند. انقدر سیاه بازی در نیارید.
    مطمئن هستم خودتون میدونید ولی کسی نیست حق مردم رو بگیره. خدا خودش جای حق نشسته و بالاخره حق این مردم از حلقوم ظالمین و سودجویان گرفته میشه