1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. اعلام برنامه های جدید رایان سایپا در حوزه صادرات و خدمات پس از فروش

اعلام برنامه های جدید رایان سایپا در حوزه صادرات و خدمات پس از فروش

28 تیر 1398
  • 1

مدیرعامل شرکت لیزینگ رایان سایپا از برنامه های جدید این شرکت برای فعالیت در حوزه های صادراتی و حوزه خدمات پس از فروش خبر داد.

مجید باقری گفت: در راستای سیاست راهبردی رایان سایپا برای حضور فعال و منعطف در تمامی حوزه های مرتبط با زنجیره ارزش صنعت لیزینگ، تفاهم نامه همکاری مشترکیبا شرکت سایپایدک به امضاء رسیده تا فرآیند لیزینگ لوازم یدکی و قطعات مصرفی آغاز شود.


باقری افزود: بر اساس این طرح، شركت رایان سایپا تسهیلات ویژه ای را به مشتریان نمایندگی های مجاز سایپا تخصیص خواهد داد تا خرید قطعات و لوازم یدکی جهت تعمیر خودروها با سهولت بیشتری انجام شود.


وی پیش بینی كرد كه این اقدام تاثیرات مثبتی در ارتقاء رضایت مشتریان خانواده بزرگ سایپا در حوزه خدمات پس از فروش داشته باشد.


مدیرعامل رایان سایپا ادامه داد: از سوی دیگر با تشکیل کارگروه مشترک بین این شرکت و معاونت صادرات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا،تمهیدات لازم جهت حضور در فرآیند تأمین منابع مالی و لیزینگ خودروهای گروه سایپا در بازارهای هدف صادراتی آغاز و این موضوع در حال بررسی های تکمیلی است.


باقری گفت: براساساین طرح، منابع ارزی حاصل از لیزینگ محصولات، جهت تأمین مواد اولیه در اختیار حوزه بازرگانی شركت سایپا قرارخواهد گرفت.


وی افزود: با پیگیری های مستمر و استفاده هوشمندانه از زیر ساخت های سیستمی، خوشبختانهوصول مطالبات معوق شركت رایان سایپا شتاب گرفته به گونه ای كه بر اساس دستور مدیرعامل گروه سایپا، مدیریت بخشی از وصول مطالبات شركت های گروه سایپا نیز به شركت رایان سایپا واگذار شده است.


باقری ادامه داد: در حال حاضر شرکتلیزینگ رایان سایپا با داشتن سرمایه ای بالغ بر 9هزار میلیارد ریال، بزرگترین لیزینگ کشور است و در سال گذشته با كسب 205 میلیارد تومان سود، رتبه نخست سودآوری بین شرکت های لیزینگ کشور را به خود اختصاص داده است.


گفتنی است مجمع عمومی شركت رایان سایپا تیرماه در محل سالن همایش های بین المللی هتل المپیك تهران برگزار شد و مهمترین رویکردها و برنامه های هیات مدیره شرکت برای استمرار لیزینگ محصولات سبک و سنگین گروه سایپا و نیز حضور موثر در بازار خودروهای کارکرده به تفصیل بیان خواهد شد.

 

منبع سایپا


نظرات

  • وحید وحید (29 تیر 1398 ساعت 07:32)

    شما پراید مشتریان خودتون رو که یه سال پولش رو هم گرفتید تحویل بدید ، جلب رضایت مشتری و صادرات پیشکش