1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. کراس اوور جدید چری اکسید LX معرفی شد + قیمت

کراس اوور جدید چری اکسید LX معرفی شد + قیمت

27 تیر 1398
  • 3

چری یکی از خودروسازان چینی است که سالیان سال در بازار خودروی کشورمان حضور داشته و هم‌اکنون نیز چندین مدل را در بازار داخلی عرضه می‌کند. این خودروساز برندی جدید با نام اکسید را معرفی کرده و دومین شاسی‌بلند این برند لوکس با نام اِکسید LX به تازگی معرفی شده است. این خودرو بر پایه‌ی چری تیگو 7 شکل گرفته اما نمای جلوی آن ظاهر جذابی دارد و تصاویر منتشر شده از آن نیز مؤید همین نکته می‌باشد.

2.jpg
ما به‌صورت ویژه قطعه‌ی خاکستری ماتی که کاپوت را با جلوپنجره آشنا می‌کنیم را دوست داریم. نام اکسید هم روی این قطعه حک شده است. یکی از ویژگی‌های جالب این خودرو عدم استفاده از جلوپنجره‌ی بزرگی است که این روزها در خودروهای زیادی دیده می‌شود.

3.jpg
نیروبخش این شاسی‌بلند چینی پیشرانه‌ی 1.6 لیتری توربو با قدرت 197 اسب بخاری است. از نظر ابعاد باید گفت اکسید LX طول/عرض/ارتفاع به ترتیب 4533/1848/1699 میلی‌متری داشته و فاصله‌ی بین محوری آن نیز 2670 میلی‌متر اعلام شده است. اکسید LX در سه ماهه‌ی پایانی سال جاری وارد بازار چین خواهد شد و قیمت آن از حدود 130 هزار یوان (18950 دلار) آغاز خواهد شد.

exeed-1-4.jpg
کابین این خودرو دگرگونی کاملی داشته و اصلاً به تیگو 7 شبیه نیست. در داشبورد دو صفحه‌نمایش بزرگ 12.3 اینچی دیده می‌شوند. سیستم اطلاعات سرگرمی نیز ویژگی‌های زیادی داشته و سرنشینان لحظات خوبی را در داخل خودرو تجربه خواهند کرد. این سیستم از تشخیص چهره برخوردار بوده و علاوه بر آن دارای کنترل صوتی هم می‌باشد.

منبع پدال


نظرات

  • Reza Reza (11 مرداد 1398 ساعت 14:45)

    ماشین خوبیه اما عقبش خیلی خیلی زشته

  • علی علی (27 تیر 1398 ساعت 23:02)

    شهرک شلوغ بشه قورباغه(چری) هم هفت تیرمیشه. لیاقت ماهمینه توقرن بیست ویک که بهترین برندماشین راازدم قسط وبااحترام کامل به مشتری میدن، ماایرانیهاخودروی رده پایین چین را باچندین برابرقیمت بر امون شده آرزو، تاچند وقت پیش این آشغالها راکسی نمیخریدچونکه ترس داشتی بعداچجوری بفروشیشون، خلایق هرچه لایق

    محمود محمود (19 مهر 1398 ساعت 19:29)

    اره پرایدو سمند ما خوبه ، اصلا تو هم خوبی