1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آشنایی بیشتر با اولین هامر H2 شش چرخ + عکس

آشنایی بیشتر با اولین هامر H2 شش چرخ + عکس

28 تیر 1398
  • 0

در حالی که آفرودهای سفارشی دیوانه کننده ای ساخته شده اند، هامر شش چرخ عجیب ترین خودرویی نیست که تاکنون دیده شده است.

البته این امر به معنای آن نیست که این خودرو قابل توجه نیست چرا که یک خودروی بزرگ شش چرخ با وزن 3.5 تن در جاده های انگلستان بسیار جالب خواهد بود. Niall Seymour سازنده این غول شش چرخ است.

مدل های هامر به ندرت در خیابان ها دیده می شوند اما در فیلمی که به تازگی منتشر شده این آفرودر بزرگ در حال حرکت دیده می شود. با کمی دقت در این مدل می توان دریافت که تغییرات زیادی نداشته و تنها چراغ هایی در جلو و رکاب های کناری که به طور خودکار باز می شوند برای تسهیل در سوار و پیاده شدن سرنشینان آن تعبیه شده است. Seymour در قسمت پشت این خودرو محور عقب و بستر بار پیکاپ هامر H2 را استفاده و شاسی بلند خود را کشیده تر کرده است. این خودرو در ظاهر یک مدل شش چرخ است اما در واقع مدلی 6x6 نیست. محور عقب این خودرو به نیرومحرکه متصل نیست و در واقع دو چرخ مازاد آن در پشت به طور آزاد حرکت می کنند.

 3.jpg

Seymour در مورد ساخت این خودرو ادعا کرده که خیلی زود همه چیز برایش تکراری می شود. وی هم چنین اظهار داشت که این خودرو را برای کاربرد روزانه استفاده می کند و بدون هیچ مشکلی آن را می راند. اگرچه به نظر می رسد منشور وی کاربرد فنی این خودرو باشد نه بازخوردهای منفی در جاده ها انگلستان!

این خودرو اولین هامر شش چرخ در دنیا است که ترکیبی از شاسی بلند و وانت H2 است.

5.jpg

4.jpg

2.jpg



نظرات