1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. خبر فاکتورشدن ۳ هزار برلیانس توسط سایپا کذب محض است

خبر فاکتورشدن ۳ هزار برلیانس توسط سایپا کذب محض است

29 تیر 1398
  • 5

خبر ساختگی فاکتورشدن ۳ هزار خودرو برلیانس با قیمت روز توسط سایپا و پارس خودرو کذب محض بوده و به شدت تکذیب می‌شود.

پایگاه اطلاع رسانی سایپا نوشت: ساعاتی پیش یک خبر ساختگی با موضوع صدور فاکتور برای ۳ هزار دستگاه برلیانس در فضای مجازی دست‌به‌دست شده که نه‌تنها کذب و غیرواقعی است، بلکه پیگیری‌ها نشان می‌دهد منشا آن، برخی کانال‌های خبری خارج از کشور هستند.

در این خصوص ذکر چند نکته ضروری است:

۱- تمامی مراحل و فرایند فروش خودرو توسط خودروسازان، تحت نظارت نهادهای نظارتی و براساس موازین قانونی صورت می‌گیرد و امکان صدور فاکتور به این تعداد، آن هم شبانه! وجود ندارد.

۲- گروه سایپا در حال حاضر به‌دلیل بدعهدی شرکای خارجی نظیر کمپانی‌های برلیانس و رنو در ترک بازار ایران، با مشکل جدی عدم تامین قطعات و قطع جریان تولید محصولات مشترک با شرکت‌های مذکور و تعهدات برجای‌مانده از گذشته مواجه شده و طرح‌های مختلفی را جهت حل این مشکل ناخواسته و جلب رضایت مشتریان این محصولات ارائه کرده است.

۳- سایپا و پارس‌خودرو با درک کامل از مشکلات به‌وجود آمده برای مشتریانی که پیشتر اقدام به ثبت‌نام خودروهای برند مشترک تولیدی این گروه کرده بودند، در ماه‌های اخیر همه تلاش خود را برای جلب رضایت آنان و تسریع در تحویل خودروهای معوقه انجام داده است.

۴- انتشار شایعاتی از این دست تنها با هدف ایجاد التهاب، تشویش اذهان عمومی و ایجاد نارضایتی در بین مشتریان و مخاطبان صورت می‌گیرد و گروه خودروسازی سایپا قطعا پیگیری‌های قانونی و قضایی لازم را برای مقابله با شایعه‌پراکنان انجام خواهد داد.

منبع سایپا


نظرات

  • محمد محمد (30 تیر 1398 ساعت 23:39)

    سلام شرمنده قیمت کمترکنید تامردم بتونن بخرن

  • جواد جواد (30 تیر 1398 ساعت 07:41)

    الاهی خیر نبینین، شهریور 97 قرار بود ماشین رو سایپا بده، الان شهریور۹۸داره میرسه، بازم سر کاریم،مگه میشه،

  • فرهاد فرهاد (29 تیر 1398 ساعت 15:48)

    با سلام
    مدير عامل محترم شركت سايپا و پارس خودرو خواهشمند است از مشكل پيش آمده با اين خودرو سازها مخصوصا شركت برليانس تمد قرارداد همكاري به عمل آوريد تا چه ان دسته از عزيزاني كه صاحب خودروهاي برليانس هستند و چه ان دسته كه مي خواهنند ثبت نام كنند چن كه واقعا ارزش همكاري با اين شركت داره و تمام كساني كه اين خودرو را دارنند به پارس خوردو و سايپا اي ول مي گويند به لحاظ استحلاك كم و مصرف سوخت كم بنده كه اين پيامو منتشر مي كنم خودم برليانس اج 330 دارم از سال 96 تا به امروز خيلي راضي بودم (نرم بودن خودرو .از همه محمتر مصرف سوخت بسيار پايين .وظاهر خوش فرم)از خصوصيات حد عقلي اين خودرو مي باشد.خواهشمند است بيشتر روي اين موضوع كليد كرده و برطرف كنيد تا كسي متضرر نشه.

  • vahid vahid (29 تیر 1398 ساعت 14:50)

    مگه نظارتی هم در کار هست!!!!!!!!!!

  • علی علی (29 تیر 1398 ساعت 10:39)

    عههههههه
    شما ها قانون هم سر تون میشه

    خدا رو شکر

    ینی ما امیدوار باشیم که بالاخره یه روزی، یه جایی، به یه نحوی به تعهدات معوق و معطل تون عمل خواهید کرد؟؟!!؟