1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. اعتبارسنجی خریداران خودروهای ایران خودرو + جزئیات

اعتبارسنجی خریداران خودروهای ایران خودرو + جزئیات

2 مرداد 1398
  • 7

ایران خودرو در طرح های فروش فوری خود اقدام به اعتبارسنجی مشتریان می کند اما اعتبارسنجی مشتریان چیست؟

پس از بروز مشکلات در صنعت خودرو به واسطه تحریم های صنعت خودرو و افزایش قیمت افسار گسیخته خودرو در بازار، خودروسازان در طرح های فروش خود با هدف جلوگیری از دستیابی دلالان به خودرو با قیمت کارخانه ای محدودیت هایی را اجرایی کردند.

محدودیت هایی که در طرح های فروش خودروسازان به اجرا درآمد، مانند محدودیت ثبت نام کدملی یا سابقه خرید از شرکت های دیگر در بازه زمانی مشخص تا حدودی توانست در آرامش بازار خودرو نقش خود را ایفا کند.

ایران خودرو در طرح های فروش اخیر خود اقدام به اعتبارسنجی می کند که بد نیست با جزئیات اعتبارسنجی مشتریان در طرح های فروش ایران خودرو آشنا شوید.

نخست باید بدانید که برای خرید خودرو از ایران خودرو در طرح های فروش این شرکت باید چک های سامانه صیاد را به ایران خودرو ارائه کنید و از آن مهمتر سابقه چک برگشتی نیز در پرونده شما وجود نداشته باشد.


ایران خودرو با دریافت پیش پرداخت از خریداران در نخستین قدم اقدام به سنجش اعتبار شخص صادرکننده چک از طریق بانک های عامل می کند و چنانچه از گردش حساب مناسبی برخوردار باشید یا از جمله مشتریان خوش حساب باشید، می توانید پروسه خرید خودرو را ادامه دهید.

در صورتی که اعتبارسنجی شما مورد تایید قرار نگیرد، ضمن اینکه پیش پرداخت به حساب شما مسترد می شود، ایران خودرو از طریق ارسال پیامک شما را در جریان نتیجه اعتبارسنجی قرار می دهد.

یادآور می شود ایران خودرو در طرح های فروش، فقط چک هایی را که به نام شخص طرف قرارداد باشد قبول می کند و دیگر امکان صدور چک از سوی شخص ثالث وجود ندارد.



نظرات

  • عارفه اژدری عارفه اژدری (3 شهریور 1400 ساعت 13:46)

    بنده به نامم ماشین اومده

  • هدیه571 هدیه571 (16 مهر 1399 ساعت 13:42)

    سلام. من در حال ثبتنام بودم کد ااتبار سنجی هم اومد وارد کردم رفت مرحله بعد ولی نوشت یکی از اطلاعات شما اشتباه بعد هرچی زدم وارد نشد. ایا ثبتنام شده؟؟

  • سمیرا یزدانی سمیرا یزدانی (10 خرداد 1399 ساعت 23:22)

    نام کار بری و رمز عبور یادم رفته

  • احمد احمد (4 مرداد 1398 ساعت 00:23)

    ****** از ایرانخودرو پیدا نمیشه 405نوشتم تیر97تحویل بهمن97بعد از5ماه تاخیر دعوتنامه اش اومده تحویل 120روزه اخه تو این مملکت بی درو پیکر کسی نیست جلوی اینهارو بگیره خدا شاهده هر ظلمی هس اینها دارن سر ما میارن یعنی واسه یه پژوه 30سال پیش یه سالو 5ماه منتظر بمونیم تا کیف این خدا بیخبرا کوک بشه بقران این رئیس ورئسای ایرانخودرو *******

  • علی علی (2 مرداد 1398 ساعت 15:03)

    خرید فوری دروغ است.سرگردان ومشغول کردن مردم است.

  • سعید سعید (2 مرداد 1398 ساعت 14:02)

    قرار دادهایی که از موعد تحویل چند ماهی گذشته رو تازه ایرانخودرو دعوتنامه فرستاده رفتیم مابقی مبلغ رو پرداخت کردیم زده بود تحویل ۱۲۰ روزه.تا همین الان ۷ماه تاخیر داشتن با اون ۴ ماه میشه ۱۱ ماه. خدا***************** مردمو اسیر کردین. سود اون ۴ ماهم که هیچی

  • علی علی (2 مرداد 1398 ساعت 12:07)

    اونوقت کی خود شرکتهای خودروباز رو اعتبار سنجی میکنه ؟؟؟
    که چپ و راست طرح فروش میذارن بدون اینکه قطعات لازم رو تو انبار داشته باشند؟ بدون اینکه به تعهدات مندرج در قراردادهاشون پایبند باشند؟!! و ...