1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آشنایی با هیوندای توسان اسپورت، کراس‌اووری شرقی با حس جوانی! + قیمت

آشنایی با هیوندای توسان اسپورت، کراس‌اووری شرقی با حس جوانی! + قیمت

10 مرداد 1398
  • 0

هیوندای بازهم کراس اوور توسان اسپورت را در بازار آفریقای جنوبی عرضه کرده و این بار برای آن پیشرانه‌ی دیزلی را نیز در نظر گرفته است.


این خودرو که به عنوان پرچم‌دار خانواده‌ی توسان فیس لیفت رونمایی شده از کیت بدنه‌ی برجسته‌ای سود می‌برد که ظاهر آن را مشابه مدل N Line کرده است. قطعاً این خودرو خشن‌تر از توسان اسپورت بازار آمریکا به نظر می‌رسد.

 2.jpg

در نمای جلو شاهد سپری با اسپویلر لبه‌ای هستیم درحالی‌که بخش عقب این خودرو نیز پذیرای دیفیوزری جدید و سیستم اگزوزی با چهار خروجی می‌باشد. در بخش جانبی رکاب‌های جدید و رینگ‌های 19 اینچی منحصربه‌فرد به چشم می‌خورند. با تمامی این تفاسیر مشخص است که قطعات یاد شده بعداً روی خودرو نصب شده‌اند و حس خودرویی تیون شده را به بیننده القا می‌کنند.

 3.jpg

توسان اسپورت با دو پیشرانه عرضه می‌شود که یکی از نوع بنزینی 1.6 لیتری توربو و دیگری از نوع 2 لیتری توربودیزل می‌باشد. هر دو پیشرانه قدرت 204 اسبی را به چرخ های جلو منتقل می‌کنند اما با گیربکس‌های متفاوتی همکاری دارند. پیشرانه‌ی بنزینی به گیربکس 7 سرعته دوکلاچه متصل بوده درحالی‌که پیشرانه‌ی دیزلی با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک جفت شده است. حداکثر گشتاور این دو پیشرانه نیز به ترتیب 300 و 460 نیوتون متر می‌باشد.

 4.jpg

توسان اسپورت بر پایه‌ی تریم الیت شکل گرفته و از جمله تجهیزات استاندارد آن می‌توان به چراغ‌های جلوی LED، پوشش چرم کابین، سانروف پانورامیک، صفحه‌نمایش 7 اینچی، دوربین دنده‌عقب و پایش نقاط کور اشاره کرد.

 5.jpg

قیمت مدل بنزینی و دیزلی این کراس اوور کره‌ای به ترتیب از 42250 و 46950 دلار برای بازار محلی آغاز می‌شود

 

6.jpg

منبع پدال


نظرات