1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ورود تیگوان جدید با 2 موتور پلاگین هیبریدی به بازار + عکس

ورود تیگوان جدید با 2 موتور پلاگین هیبریدی به بازار + عکس

18 مرداد 1398
  • 1

فولکس واگن تیگوان نسل اول بیش از یک دهه درگیر بوده است، اما به نظر می رسد که مدل فعلی چرخه عمر بسیار کوتاه تری داشته باشد.

شرکت خودروسازی فولکس واگن در حال کار بر روی یک خودروی کراس اوور جدید بوده و قرار است که در سال 2022 میلادی وارد بازار شود. هرچند در حال حاضر اطلاعات بسیار اندکی از آن منتشر شده است، اما منابع خبری مدعی هستند که این خودرو یک طراحی رادیکال جدید با الگوهای اسپرت بسیار بیشتری نسبت به مدل های فعلی خود دارد و گفته می شود که نسل جدید آن ظاهری شبیه به خودروهای کوپه و سقفی شیب دار و بدنه منحنی خواهد داشت.

علارغم یک ظاهر جدید، اتاق داخلی نباید تغییرات زیادی از نظر ابعاد و اندازه به خود بگیرد و گزارش های اتواکسپرس این احتمال را می دهد که اتاق بار اتومبیل با حفظ صندلی های عقب حدود 470 لیتر حجم داشته باشد که نسبتا بدون تغییر باقی مانده است. مشتریانی که به دنبال چیز جادارتری هستند، می توانند نسخه "Allspace" را خریداری کنند که حدود 250 میلی متر طول بیشتری نسبت به مدل استاندارد خواهد داشت.

 image.jpg

موضوع مهم تر از طراحی، بخش فنی اتومبیل خواهد بود که پیش بینی می شود نسل بعدی فولکس واگن تیگوان بر روی نسخه به روز شده پلتفرم MQB سوار شده و گزینه های مولد قدرتی فولکس واگن گلف نسل آینده را در اختیار داشته باشد که شامل دو گزینه پلاگین هیبریدی با خروجی قدرت 170 اسب بخاری و 250 اسب بخاری می شود. علاوه بر این اگر نسخه R فولکس واگن تیگوان در کار باشد، می توان انتظار یک موتور چهار سیلندر توربوشارژر را داشت که با حجم 2 لیتری و سود جستن از توربوشارژر می تواند خروجی قدرت 350 اسب بخاری داشته باشد.

یکی از جالب ترین شایعاتی که پیرامون تیگوان نسل جدید وجود دارد، احتمال وجود یک سیستم رانندگی نیمه خودکار سطح 4 است که می تواند یک قدم بسیار بزرگ برای فولکس واگن برای رسیدن به سیستم های رانندگی خودمختار باشد، هرچند این سیستم به رانندگان امکان می دهد در شرایط خاصی از برخی اتفاقات جلوگیری کند.



نظرات

  • امید امید (19 مرداد 1398 ساعت 09:09)

    تا کی ما باید سوار این ماشین های عصر حجری باشیم . اخه تا کی ؟؟؟؟؟؟