1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آلمانی ها بیشتر چه خودروهایی سوار می شوند؟! + جدول

آلمانی ها بیشتر چه خودروهایی سوار می شوند؟! + جدول

16 مرداد 1398
  • 2

صنعت خودروسازی به نوعی شناسنامه صنعتی آلمان را شکل داده است. تا نامی از محصولات این کشور به میان می آید ناخودآگاه ذهن مخاطب با کیفیت مثال زدنی بنز و ب ام و ارتباط برقرار می کند و همواره برای تحسین تولیدات پورشه، فولکس واگن و آئودی یک آمادگی عجیب را در خود احساس می کند و تمام این ها جادوی صنعت خودرو برای معرفی یک کشور به عنوان اقتصادی برتر در جهان است.

اما در کشوری مانند آلمان که چنین صنعت خودروی قدرتمندی دارد؛ شهروندان بیشتر چه خودروهایی را برای خرید انتخاب می کنند؟ طبیعتا انتظار داریم که تولیدات ملی آنها در صدر انتخاب ها قرار داشته باشند و حتی ممکن است این كشور را بی نیاز از واردات خودرو بدانیم اما به هرترتیب یک اقتصاد موفق؛ چرخه ای را تشکیل می دهد که در آن تنوع و رقابت جایگاه ویژه ای دارد و همواره برای شکوفایی این دو اصل تلاش می شود. از این رو آلمان به رغم شکوفایی صنعت خودرو جز بزرگترین واردکنندگان این کالا در جهان نیز به شمار می رود.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر در زمینه "بزرگترین واردکنندگان و صادرکنندگان" خودرو در جهان اینجا را مشاهده کنید.

با توجه به آنچه که مطرح شد؛ شاید برایتان جالب باشد تا یک جدول از پرفروش ترین برندهای بین المللی خودرو در بازار آلمان را مطالعه کنید:

اطلاعات جدول زیر توسط بخش تحقیقاتی KBA آلمان که همواره گزارش های دقیق و قابل استنادی در حوزه خودرو و حمل و نقل منتشر می کند، ارائه شده است.

(اعداد ستون های فروش، تعداد خودروها را نشان می دهد)

1002650_914.jpg

 



نظرات

  • حمید س حمید س (18 مرداد 1398 ساعت 17:08)

    ی کشور هم تو دنیا هست که مردمش بشدت علاقه به سوارشدن پراید دارن؟؟؟؟ البته مجبورن

  • حسین حسین (16 مرداد 1398 ساعت 19:20)

    خیلی عجیبه لکسوس رتبه ۳۲ را داره یا تویوتا بعد از رنو قرار گرفته.