1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. درز اولین تصاویر جاسوسی از هیوندای الانترا جدید 2020

درز اولین تصاویر جاسوسی از هیوندای الانترا جدید 2020

25 مرداد 1398
  • 0

یکی از خبرسازترین محصولات جدید هیوندای در سال پیش شاسی‌بلند بزرگ پالیسید بود. ظاهراً محصول جدید دیگری نیز در دست تولید است که نسل آتی الانترا محسوب می‌شود. برای اولین بار تصاویر جاسوسی این خودرو هنگام تست فنی در جاده‌ها به ثبت رسیده است.


اگرچه برای اولین بار با این خودرو روبرو می‌شویم اما می‌توانیم برخی پیش‌بینی‌ها درباره‌ی این خودرو را انجام دهیم. نسل بعدی الانترا احتمالاً از ویژگی‌های طراحی سوناتا 2020 معرفی شده در سال جاری سود خواهد برد و شاید هیوندای با این حربه بتواند پاسخی شایسته به انتقادات از طراحی کسل کننده‌ی نسل فعلی بدهد.


زیر کاپوت این خودرو تفاوت‌های بنیادین با نسل فعلی الانترا نخواهد داشت. پیشرانه‌ی 4 سیلندر تنفس طبیعی همچنان در الانترای جدید موجود خواهد بود اما احتمالاً این پیشرانه جزو خانواده‌ی جدید اسمارت استریم خواهد بود. احتمالاً این قلب آهنین با یک گیربکس CVT و 6 سرعته دستی ارائه شده در نسل فعلی همراه خواهد شد. انتظار می‌رود یک پیشرانه‌ی توربو هم عرضه شود هرچند نمی دانیم آیا تریم اسپورت فعلی همچنان تولید خواهد شد یا نه. هیوندای شاید مدل N Line را بجای نسخه‌ی اسپورت تولید کند زیرا اخیراً همین روش را برای دیگر محصولات خود بکار گرفته است. همچنین شایعاتی نیز درباره‌ی تولید الانترای الکتریکی به گوش رسیده هرچند در حد شایعه باقی مانده است.

2.jpg

3.jpg
اگرچه نسل جدید الانترا احتمالاً در بحث طراحی دنباله‌روی سوناتا خواهد بود اما انتظار نداریم در کابین نیز همین روند ادامه یابد. اگرچه تصویری از کابین منتشر نشده اما هیوندای به احتمال زیاد طراحی مدرنی را برای رقابت با دیگران انتخاب خواهد کرد.


مشخص نیست که هیوندای الانترای جدید چه زمانی معرفی خواهد شد اما برخی گفته‌اند این خودرو به عنوان مدل سال 2022 وارد بازارمی شود ولی احتمال عرضه‌ی آن در سال آینده و به عنوان مدل سال 2021 نیز وجود دارد؛ اما نسخه‌ی هاچبک الانترا GT روش متفاوتی را در پیش گرفته و نسل جدید این خودرو تا زمانی که i30 جدید در سال 2022 معرفی شود عرضه نخواهد شد.

4.jpg

5.jpg

منبع پدال


نظرات