1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آکورا NSX مدل 2020 با رنگ زرد جدید معرفی شد + تصاویر

آکورا NSX مدل 2020 با رنگ زرد جدید معرفی شد + تصاویر

25 مرداد 1398
  • 0

آکورا دوران سختی را برای فروش نسل جدید NSX سپری می‌کند زیرا سال گذشته تنها 170 دستگاه از این سوپراسپرت در ایالات‌متحده به فروش رسید و در نیمهٔ اول امسال نیز فقط 150 دستگاه فروش داشته است. به همین دلیل، سازندهٔ ژاپنی اقدام به به‌روزرسانی NSX برای مدل 2020 کرده تا شاید اوضاع فروش آن بهبود پیدا کند؛ اما این به‌روزرسانی آن‌طور که انتظار می‌رفت نیست زیرا تنها ویژگی جدید NSX طی این به‌روزرسانی ارائهٔ یک رنگ بیرونی جدید است.

 2.jpg

این رنگ جدید که زرد صدفی ایندی نام دارد، میراثی از گذشتهٔ NSX است. این رنگ زرد بین سال‌های 1997 تا 2003 برای نسل اول NSX ارائه می‌شد و پنجمین رنگ محبوب در بین خریداران این سوپراسپرت ژاپنی بود. این دومین رنگ میراثی پس از مشکی برلینا است که برای NSX جدید ارائه شده است. سفارش این رنگ زرد جدید، هزار دلار به قیمت 157,500 دلاری NSX اضافه می‌کند. البته در لیست رنگ‌های این خودرو نمونه‌های گران‌تری هم وجود دارد. این رنگ‌ها قرمز والنسیا و آبی نوول نام دارند و برای سفارش آن‌ها باید مبلغ سنگین 6 هزار دلار را پرداخت کرد.

3.jpg
زرد ایندی یکی از دو رنگ زردی بود که آکورا برای نسل اول NSX ارائه می‌کرد و تقریباً 20 درصد از کسانی که این سوپراسپرت را بین سال‌های 1997 تا 2003 خریداری کردند این رنگ را انتخاب کرده بودند. در دو سال آخر عمر نسل اول NSX یعنی سال‌های 2004 و 2005 اما رنگ زرد ریو جایگزین زرد ایندی شد. نسل کنونی این ماشین به‌صورت استاندارد با سه رنگ قرمز، مشکی برلینا و سفید 130R به بازار عرضه می‌شود اما غیر از این رنگ زرد ایندی جدید و دو رنگ گران‌قیمتی که ذکر شد، برای آن رنگ‌های نارنجی ترمال، نقره‌ای متالیک و سفید صدفی کازینو هم با پرداخت 700 دلار قابل سفارش است.

 4.jpg

NSX مدل 2020 همچنان به همان پیشرانهٔ 3.5 لیتری V6 توئین توربو به همراه سه موتور الکتریکی مجهز است که مجموعاً 580 اسب بخار قدرت تولید می‌کنند. این نیرو از طریق یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند. آکورا پذیرش سفارشات خرید NSX مدل 2020 را آغاز نموده و پیش‌ازاین سفارشاتی را هم برای آن دریافت کرده است اما تحویل خودرو به خریداران از ماه نوامبر آغاز می‌شود. NSX با رنگ زرد ایندی در هفتهٔ اتومبیل مونتری امسال به نمایش درخواهد آمد. تولید این سوپراسپرت ژاپنی همچنان به‌صورت دست‌ساز در اوهایو صورت می‌گیرد.

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

منبع پدال


نظرات