1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اخبار اقتصادی
  4. رئیس سازمان بازرسی: تحویل ۲۰۰۰۰ دستگاه خودروی دپوشده به مردم

رئیس سازمان بازرسی: تحویل ۲۰۰۰۰ دستگاه خودروی دپوشده به مردم

26 مرداد 1398
  • 2

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: با ورود دستگاه قضایی و پیگیری‌های انجام‌شده ۲۰ هزار خودروی دپو شده به مشتریان واگذار می‌شود.

ناصر سراج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بانه در پاسخ به این سئوال که پیگیری سازمان بازرسی کل کشور در مورد قراردادهای خودروسازان چه شد؟، به وضعیت نابسامان صنعت خودرو کشور اشاره کرد و اظهار داشت: چند روز قبل، «وزیر صنعت، معدن و تجارت، کل خودروسازان، قطعه‌سازان و شورای روابط و تعزیرات را دعوت به جلسه و به‌طور کامل مشکلات را بررسی کردیم که تعداد زیادی ماشین در شهرها و استان‌های مختلف دپو شده بود.

وی با بیان اینکه مشکل اساسی خودورسازها مربوط به قطعه‌سازان بود که قطعات مورد نیاز را در اختیارخودروسازها قرار نمی‌دادند، افزود: با ورود دستگاه قضایی و پیگیری‌های انجام‌شده این مشکل مرتفع و 20 هزار خودروی دپو شده به مشتریان واگذار می‌شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: پیگیری‌های قوه قضائیه در این زمینه همچنان ادامه دارد و این اطمینان را به مردم عزیز می‌دهیم که سازمان بازرسی کل کشور تا بدست آوردن نتیجه مطلوب پیگیر رفع مسائل و مشکلات حوزه صنعت خودرو است.

وی هشدار داد: باید مفسدان بدانند که قوه قضائیه در مبارزه با آنان به‌جد پای کار است و ریز به ریز تخلفات را رسیدگی کرده و در مقام برخورد بدون توجه به جایگاه افراد عمل می‌کند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر اینکه قوه قضائیه در مبارزه با فساد و بررسی پرونده‌ها خط قرمزی ندارد، اظهار کرد: براساس اصل 174 قانون اساسی نظارت بر حسن جریان امور کشور و اجرای صحیح قوانین در ادارات برعهده سازمان بازرسی است و ما به‌طور دائم در وزارتخانه‌ها و سازمان‌هایی که جزو برنامه‌هاست مستقر و به امور رسیدگی می‌کنیم.

منبع تسنیم


نظرات

  • علي هاشمي علي هاشمي (26 مرداد 1398 ساعت 16:47)

    حدود سيزده ماه پيش اقدام به ثبت نام خودرو برايانس براي فرزندم نموده ام قرار بود شهريورماه ٩٧ خودرو را تحويل بگيرم ولي متاسفانه هر بار با شركت پارس خودرو و يا نمايندگي تماس گرفتم هيچ جواب قانع كننده اي نشنيده ام، حال آنكه خودرو هاي ٩٧ شماره نشده در اكثر بنگاه هاي خريد و فروش اتوموبيل و يا در خيابان هاي اكثر شهرها وجود دارد و جولان مي دهند. ان شاء الله با اين اقدام بتوانيم خودرو ثبت نامي خود را تحويل بگيريم.

  • سعید سعید (26 مرداد 1398 ساعت 11:56)

    آقای سراج عزیز خودتون هم بهتر میدونین این خودرو سازا چه بلاهایی که سر مردم نیوردن
    تورو به اون خدا قاطعانه با این مفسدین برخورد کنین
    به خدا مردم و دیگه بریدن
    امروز یکی از نماینده های مجلس مصاحبه کرده که برای طراحی صندوق عقب 206( که الان شده پژو اس دی) 250میلیون دلار هزینه کردن
    یا برا طراحی سمند تو دهه 70 با ارز 400 تومانی بالغ بر 3500میلیارد تومان هزینه شده
    با این پولا میشه کلی کار تولیدی انجام داد
    آخه 250میلیون دلار برا طراحی یه صندوق عقب؟؟؟؟؟؟؟؟
    کجای دنیا با پول ملت این کارارو میکنن؟؟؟؟؟؟؟
    تورو به هر کی میپرستین رسیدگی کنین