1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه
  4. اعلام جزئیات بازداشت مدیرعامل سابق ایران خودرو از زبان سخنگوی قوه قضاییه

اعلام جزئیات بازداشت مدیرعامل سابق ایران خودرو از زبان سخنگوی قوه قضاییه

31 مرداد 1398
  • 1

سخنگوی قوه قضاییه بازداشت مدیرعامل سابق ایران خودرو را تایید کرد.

غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با بخش خبری شبکه یک صدا و سیما درباره بازداشت مدیرعامل سابق ایران خودرو گفت: مدیر عامل سابق ایران خودرو براساس گزارش‌هایی که ضابطین به مرجع قضایی داده بودند تحت تعقیب قرار گرفت و اقدامات اولیه دیشب انجام شد و تحت نظر بوده و دو نفر دیگر از این مجموعه هم بازداشت هستند؛ ولی به لحاظ اینکه شب عید بود تحقیقات ناقص است‌.

اسماعیلی افزود: ریاست قوه قضاییه دستوری را به سازمان بازرسی کل کشور درباره نقش و جایگاه نظارتی که این سازمان دارد، دادند، برای اینکه در حوزه مسائل خودروسازان و اجحافی که در حق مردم و تاخیر و تعویض‌هایی که شده و خودروهای ناقص و افزایش قیمت و... وارد شوند و سازمان بازرسی هم به جد ورود کرده است.

وی افزود: ان‌شاءالله بعد از ارایه گزارش سازمان بازرسی اگر لازم شد برای پرونده در کنار همین پرونده‌هایی که برای خودروسازان تشکیل شده رسیدگی می شود؛ والا به صورت مستقل حتما از ناحیه مرجع قضایی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

منبع ایسنا


نظرات

  • حسین حسین (1 شهریور 1398 ساعت 02:54)

    سلام لطفا در مورد قیمت خودروهایی که بعد از دی 97 که حاشیه بازار محاسبه کردند (قیمت نزدیک عید) و طبق بند 11 قرداد ایران خودرو که قیمت بایستی طبق قیمت شورای رقابت محاسبه می شد وبا کلی تاخیر برای تحویل تحقیق کنید وحق مردم بگیرید که یک سال پیش ثبت نام کردند بعد هم به قیمت حاشیه بازار و کلی تاخیر عمل کردند با تشکر