1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اعلام قیمت‌ کراس‌اوور اسپرت فولکس‌واگن تی راک R + عکس

اعلام قیمت‌ کراس‌اوور اسپرت فولکس‌واگن تی راک R + عکس

31 مرداد 1398
  • 0

پس‌ازاینکه فولکس‌واگن کراس‌اوور عملکرد بالای تی راک R را در نمایشگاه ژنو رونمایی کرد، حالا آن‌را برای فروش در بازار اروپا عرضه کرده است. این اولین کراس‌اوور فولکس‌واگن محسوب می‌شود که نشان R را دریافت کرده است. قیمت T-Roc R از 43,995 یورو آغاز می‌شود که مبلغ زیادی برای یک کراس‌اوور ساب‌کامپکت غیرلوکس است ولی بااین‌حال کراس‌اوور اسپرت فولکس‌واگن در برابر این مبلغ خصوصاً از لحاظ عملکرد، ویژگی‌های قابل‌توجهی را ارائه می‌کند.

 کراس‌اوور اسپرت فولکس‌واگن تی راک R.jpg

تی راک R پیشرانهٔ گلف R را قرض گرفته که این یعنی زیر کاپوت آن یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر توربو با 300 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور قرار دارد. این پیشرانهٔ توربو به یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه و سامانهٔ چهارچرخ محرک 4Motion متصل شده که هردو به‌صورت استاندارد ارائه می‌شوند. قدرت زیاد در کنار کشش بیشتر ناشی از سامانهٔ چهارچرخ محرک موجب شده تی راک R ظرف تنها 4.8 ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برسد درحالی‌که حداکثر سرعت آن به‌صورت الکترونیکی روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است. نکتهٔ جالب اینکه این شتاب یک‌صدم ثانیه بهتر از عددی اولیه‌ای است که در نمایشگاه ژنو اعلام شد.

 قیمت‌ کراس‌اوور اسپرت فولکس‌واگن تی راک R.jpg

اما علاوه بر پیشرانهٔ قدرتمند، فولکس‌واگن ویژگی‌های عملکردی دیگری شامل سیستم تعلیق اسپرت، ترمزهای 17 اینچی، سیستم فرمان بهبودیافته، لانچ کنترل، حالت مسابقه، رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی و… را هم به‌صورت استاندارد برای این کراس‌اوور اسپرت در نظر گرفته است. علاوه بر این، برای T-Roc R سیستم اگزوز R پرفورمنس با منبع تیتانیومی به قیمت 3800 یورو، رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی مات با 820 یورو، سیستم کنترل پویایی شاسی، سیستم صوتی Beats و تریم تزئینی آبی‌رنگ هم قابل سفارش است.

 

منبع پدال


نظرات