1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ایتالیایی‌ها مشتری پر و پا قرص خودروهای وطنی + جدول

ایتالیایی‌ها مشتری پر و پا قرص خودروهای وطنی + جدول

8 شهریور 1398
  • 3

آمارها نشان می‌دهد که مشتریان ایتالیایی ترجیح می‌دهند که خودروهای وطنی خودروسازان ایتالیایی را خریداری و استفاده کنند.

از آنجایی که ایتالیا یکی از بزرگترین و مهم‌ترین بازارهای فروش خودرو در جهان به شمار می‌رود، آمار و گزارش‌های متعددی درباره سهم برندها و شرکت‌های خودروساز در این کشور منتشر می‌شود تا نشان دهد کدام یک از خودروسازان سهم بیشتری از بازار ایتالیا را به خود اختصاص داده است.

حالا بر اساس نمودار و آمارهای منتشره از سوی کارشناسان و تحلیلگران فعال در موسسه تحقیقاتی استاتیستا می‌توان دریافت که مشتریان ایتالیایی ترجیح می‌دهند که از خودروهای ساخت شرکت‌های وطنی خریداری و استفاده کنند.

23.jpg 

طبق این نمودار، فیات پاندا موفق شده است با فروش ۱۴۵ هزار و ۹۱۹ دستگاه خودرو در سال ۲۰۱۷ میلادی در رتبه نخست جدول رده بندی پرفروش‌ترین خودروهای عرضه و فروخته شده در ایتالیا بایستد. لانسیا ایپسیلون نیز توانسته است با فروش ۶۰ هزار و ۳۲۱ دستگاه در جایگاه دوم و فیات تیپو نیز با فروش ۵۶ هزار و ۴۶ دستگاه در جایگاه سوم این جدول قرار گرفته است.

فیات ۵۰۰ با فروش ۵۳ هزار و ۹۶۰ دستگاه، رنو کلیو با فروش ۵۲ هزار و ۶۱۸ دستگاه، سیتروئن سی۳ با فروش ۴۸ هزار و ۶۲۵ دستگاه، فیات ۵۰۰ ال، فیات ۵۰۰ ایکس با فروش ۴۵ هزار و ۷۸۹ دستگاه، فولکس واگن با فروش ۴۱ هزار و ۸۲۰ دستگاه، فورد فیستا با فروش ۴۱ هزار و ۲۸۵ دستگاه، فولکس واگن پولو با فروش ۳۹ هزار و ۴۹۸ دستگاه، جیپ رنیگید ۳۷ هزار و ۶۳۲ دستگاه، فیات پانتو با فروش ۳۷ هزار و ۲۵۹ دستگاه، تویوتا یاریس با فروش ۳۶ هزار و ۹۲۳ دستگاه و پژو ۲۰۸ با فروش ۳۶ هزار و ۷۰۰ دستگاه به ترتیب پرفروش‌ترین خودروهای عرضه و فروخته شده در ایتالیا بوده است.

منبع ایسنا


نظرات

  • خسرو خسرو (8 شهریور 1398 ساعت 13:24)

    خودرو فقط کشور را به عقب بر می گرداند تا وقتی صنعت و کارخانه جات خوابیده خودرو فقط هزینه ساز است ماشین تولید کنید کارهای مهمتر از تولید خودرو هست کارخانه هایی که از اول انقلاب تاحالا بسته شده راه اندازی کنید

  • شهرام شهرام (8 شهریور 1398 ساعت 13:05)

    اولا اونا بهترین اتومبیل ها را تولید میکنن ثانیا با معقول ترین قیمت عرضه میکنن
    بهترین به مردم بدین اگه بهترین نشدن هر چند تا همین الانم بهترینم

  • علی علی (8 شهریور 1398 ساعت 09:51)

    پراید ندارن اماربیکاریشون اقتصادشون خراب نشه روی سر دولت هاشون ؟