1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان داخلی
  4. مزایده 1200 میلیارد تومان از اموال مازاد سایپا

مزایده 1200 میلیارد تومان از اموال مازاد سایپا

حراج 1200 میلیارد تومان از اموال مازاد سایپا
10 شهریور 1398
  • 0

گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد قصد دارد 5 فقره از املاک اداری، مسکونی و صنعتی خود به ارزش 1200 میلیارد تومان را برای فروش به مزایده بگذارد.

گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه فروش املاک خود، ۵ فقره از املاک اداری، مسکونی و صنعتی خود را برای فروش به مزایده گذاشته که ارزش کل آنها، ۱۲۰۰ میلیارد تومان است.

در آگهی مزایده فروش املاک آمده است: گروه خودروسازی سایپا اصالتا و وکالتا در نظر دارد املاک مشروحه ذیل را در تهران و سایر استانها از طریق برگزاری تشریفات مزایده عمومی واگذار نماید. لذا متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت اسناد و فرم شرکت در مزایده و تسلیم پیشنهادها همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ به استثنای روزهای تعطیل به مدت ۱۵ روز کاری از تاریخ درج آگهی به نشانی شرکت سایپا واقع در تهران- کیلومتر ۱۵ بزرگراه شهید لشگری واحد مدیریت امور سرمایه گذاری و بررسی های اقتصادی مراجعه نمایند.

ساختمان اکباتان واقع در خیابان اکباتان، مجتمع الهیه واقع در خیابان فرشته، ملک قائم شهر واقع در قائم شهر، ملک پلاسکوکار واقع در میدان فتح و زمین ایزدشهر واقع در استان مازندران در این مزایده واگذار می شود.



نظرات