1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. انتشار رندری جذاب از نسل جدید هیوندای توسان 2021 + عکس

انتشار رندری جذاب از نسل جدید هیوندای توسان 2021 + عکس

22 شهریور 1398
  • 1

پس از گسترش سبد محصولات شاسی‌بلند خود با معرفی دو مدل جدید Venue و پالیسید، هیوندای هم‌اکنون به فکر تولید نسل جدید یکی از معروف‌ترین محصولات خود افتاده است. حدود دو سال تا معرفی چهارمین نسل هیوندای توسان باقی مانده اما قبلاً تصاویر جاسوسی این کراس اوور در رسانه‌ها منتشر شده است.


هم‌اکنون وب‌سایت روسی Kolesa.ru تصمیم گرفته تا به‌صورت دیجیتالی این خودرو را تصور کند. از آنجایی که دیگر شاسی بلندهای جدید این خودروساز کره‌ای از زبان طراحی غیرمرسومی استفاده می‌کنند بنابراین عرضه‌ی کراس اوور کامپکت این برند با همین زبان طراحی امری منطقی به نظر می‌رسد. به همین خاطر رندرهای یاد شده بر پایه‌ی جدیدترین تصاویر جاسوسی و پیش‌بینی تغییرات طراحی وسیع دومین محصول پرفروش هیوندای در آمریکای شمالی شکل گرفته‌اند.

 هیوندای توسان 2021.jpg
آرایش دوگانه‌ی چراغ‌های جلو به همراه دسته‌ی نورانی نازک بالایی در دیگر شاسی بلندهای این شرکت نیز دیده شده‌اند. جلوپنجره‌ی بزرگ توسان با الگوی متمایز نیز مشابه کانسپت گرند مستر بوده است.


طراحی نمای پشت هیوندای توسان جدید تاکنون به‌صورت یک راز باقی مانده زیرا خودروهای پیش‌تولیدی رؤیت شده از پوشش استتاری زیادی استفاده کرده‌اند؛ اما در رندر منتشر شده ظاهر مرسوم‌تری را می‌بینیم. البته قضاوت نهایی درباره‌ی این طراحی را به زمانی موکول می‌کنیم که پروتوتایپ هایی با پوشش استتاری کمتری را ببینیم.

نسل جدید هیوندای توسان 2021.jpg
هیوندای قبلاً قول داده با طراحی‌های خود افراد را میخکوب کند بنابراین به جرات می‌توان گفت توسان 2021 دیگر یک کراس اوور با طراحی مرسوم نخواهد بود. همچنین این خودرو از دیگر محصولات قدبلند هیوندای هم متمایز خواهد شد و یک کنای بزرگ‌تر یا پالیسید کوچک‌تر نخواهد بود زیرا این برند شرقی می‌خواهد توسان هویت خاص خودش را داشته باشد.

منبع پدال


نظرات

  • احسان احسان (23 شهریور 1398 ساعت 04:50)

    من یک توسان مدل ۲۰۱۴ فول دارم که تا حال ۱۲۰ هزار تا کار کرده . این ماشین تا حال کوچکترین خرجی روی دستم نگذاشته است ( به جز مصرفی ها که گاهی زودتر از موعد هم عوض میکردم ). بعد از گذشت ۵ سال موتور ، گیربکس و جلوبندی آن کاملا سالم مانده است .توصیه من به خریداران شاسی بلند همین ماشین است . ضمنا قطعات یدکی و تعمیرکاران آن هم به نسبت ماشین های خارجی دیگر بسیار فراوان تر است .