1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. اطلاعیه ثبت نام و فروش خودرو
  4. طرح فروش جدید ایران خودرو برای امروز 20 شهریور 98

طرح فروش جدید ایران خودرو برای امروز 20 شهریور 98

طرح فروش جدید محصولات ایران خودرو برای امروز
20 شهریور 1398
  • 9

بدینوسیله به اطلاع کلیه نمایندگان محترم شرکت ایران خودرو می رساند، شرایط فروش اعتباري محصولات ایران خودرو به تعداد بسیار محدود از ساعت 11 صبح روز چهارشنبه مورخ 98/06/20 تا زمان تکمیل ظرفیت به شرح جدول پیوست و با شرایط ذیل ارائه می گردد:

با هدف جلوگیري از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام براي مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت ایران خودرو فیلترهاي را مطابق شرط و شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه که ذیلا" تشریح شده قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با شروط مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه، ثبت نام مشتري از سوي شرکت ایران خودرو یک طرفه ابطال و وجه ایشان حداکثر ظرف 20 روز مسترد خواهد شد.

 در این روش فروش صرفا" مشتریانی امکان ثبت نام خواهند داشت که چک هاي طرح " سامانه صیاد " را داشته و فاقد هرگونه چک برگشتی باشند از اینرو اطلاعات صادر کننده چک پس از انجام پیش پرداخت، اعتبارسنجی شده و در صورت دارا بودن شرایط لازم، ادامه فرآیند فروش امکان پذیر خواهد بود، همچنین نتیجه بررسی و اعتبارسنجی از طریق پیامک به مشتریان اطلاع رسانی خواهد شد،و در صورت عدم امکان اعتبارسنجی وجوه پرداختی مشتري به حساب ایشان استرداد خواهد شد. ضمنا" چک باز پرداخت اقساط با تاریخ قید شده در بخشنامه صرفا" از مشتري صاحب قرارداد دریافت خواهد شد و در این بخشنامه امکان دریافت چک از شخص ثالث (اقوام درجه یک ،دو و ...) وجود ندارد و عنوان صادر کننده چک دراین بخشنامه اشاره به صاحب قرارداد دارد. همچنین فک رهن سند خودرو زودتر از موعد چک ها براي کلیه محصولات این بخشنامه امکانپذیر نخواهد بود، لذا ضروریست نمایندگی هاي محترم در این خصوص اطلاع رسانی مقتضی به مشتریان خود داشته باشند.

زمان فعال سازي این بخشنامه ساعت 11 صبح روز چهارشنبه مورخ 98/06/20

طرح فروش جدید ایران خودرو برای امروز 20 شهریور 98.jpg



نظرات

  • رضا رضا (21 شهریور 1398 ساعت 12:40)

    آقا نخرید برای یه ۷ میلیون باقیمانده میخوان ۹ میلیون پس بگیرن بعد یکسال اونم اگه ماشین رو یکماهه تحویل بدهند که میشه واسه ۱۰ یا ۱۱ ماه سود ۲ میلیون بابت ۷ میلیون پول باقی مونده اونم برای سمند برای دنا بالاتر ۵ میلیون میشه.. بخدا خریدن مساوی با....

  • نوید نوید (20 شهریور 1398 ساعت 21:58)

    همسایه طبقه پایین ما که یک ماشین سمند داشت که به قول خودش تاحالا تعمیرگاه نرفته(حالا بماند که دروغ گفته)
    جدیدا هم رفته بوده یک وام از بانک گرفته بوده تا باهاش دو تا ماشین ثبت نام کنه(یکی به اسم خودش و یکی هم به اسم خانومش) و بعد توی بازار آزاد بفروشه تا سود کنه!
    حالا الان ماشین جدید رو بهش تحویل ندادن و از اون طرف 90 میلیون تومن به بانک بدهکاره شده!
    حالا دیشب اومد به من گفته که بهش 90 میلیون قرض بدم! منم گفتم نمیدم، و بهش گفتم که: "اون روز بهت گفتم نخر و تحریم کن اما گوش نکردی و طمع برای سود کردی! حالا من بیام تاوان اشتباه تو رو بدم و 80 میلیون هم بهت بدم در حالی که میدونم همین 90 میلیون هم حالا حالا نمیتونی به من برگردونی"!

  • حقنبر حقنبر (20 شهریور 1398 ساعت 20:03)

    دروغ میگن نمی دن ماه قبل دنا پلاس ثبت نام کردن تا حالا خبری نیست ندادن کلا تو دنا موندم به همه میگن بیایید پرشیا ببرید می خوان پول مردم را جمع کنند

  • Hamed Hamed (20 شهریور 1398 ساعت 20:00)

    آقا جون مادرتون نکنید این کارو برای منم تحویل ۹۷ بود هنوز به دستم نرسیده.نخرید خواهشا

  • هخامنش سعیدی هخامنش سعیدی (20 شهریور 1398 ساعت 16:53)

    قیمت 110
    پیش پرداخت 100!

    دمتون گرم با این 10 میلیون وام دادنتون!

  • سعید سعید (20 شهریور 1398 ساعت 12:40)

    خسته هم نمیشن هی آگهی الکی میدن مگر آدم عاقل تو این شرایط ماشین ثبت نام میکنه؟

  • رضا رضا (20 شهریور 1398 ساعت 12:13)

    آقانخرید همش خودمون مقصریم، نافمون روباصف بریدن

  • احسان احسان (20 شهریور 1398 ساعت 10:19)

    ماشین من دنا تحویل آذر 97 بود هنوزندادن میگن تبدیل کنید به پژو.اول معوقه ها تون روبه روز کنید بعد فروش فوری بزنید.کوگوش شنوا

    SAMAN SAMAN (20 شهریور 1398 ساعت 11:35)

    احسان جان همش سرکاریه این ثبت نام و قبلی ها ماشینی به کسی تحویل نمیدن خیالت راحت فقط مسخره بازیه